Klíma Matěj Ing. - [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 22
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
spolupracoval s námi při práci v terminálustudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Systém výuky. Učení praxí. Přehled.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Měl by alespoň zmínit všechny pojmy ze zápočtových testů (hlavně druhého), protože přibližně 5 pojmů jsem na cvičeních neslyšel.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
možná více zapojit ostatní do prezentovaných referátůstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Nevím, nemohu posoudit.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
několikanásobně přínosnější než přednášky z hlediska praktických znalostí, které pak můžete použít v praxistudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Přidal bych cvičení. Z přednášek v pozdější části semestru jsem si mnoho neodnesl do praxe.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Celkově bych tento předmět nazval jinak.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 83 % [5]: středně obtížný
- 4 : 16 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký