Kratochvílová Irena doc. Ing. Ph.D. - [11ZFKL2] Základy fyziky kondenzovaných látek 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 4
- Procento hodnotících: 100 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
57 % [4] |
2: |
|
28 % [2] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.57
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Bolo to zaujimave, clovek sa nenudil.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Občas sa pani docentka námatkovo pýtala na nejaké veci.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Přednášení základů fyziky pevných látek formou prezentace s komentováním se mi nezdá příliš dobré pro studenty bakalářského studia, kteří se ještě s danou problematikou neměli možnost setkat. Velmi často se stávalo, že jsme z hodiny na hodinu přeskakovali mezi tématy bez nějaké návaznosti. V závěru jsme toho pak příliš neprobrali a nebylo jasné, co vše máme umět. Paní docentka nám ukazovala různé výsledky z praktických výzkumů, které byly sice zajímavé a hodily se, ale neměly by zabrat značnou část hodiny.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Měli jsme doktorku Moniku Kučerákovou. Je strašně super. :)studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Mohla by si vzít na starost i přednášky. :)studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Vlastne zapisky, skripta, wikiskripta, prezentacie a internet.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Prezentace, internet.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Uplna pohoda, pani docentka zadala dve otazky, bol cas na pripravu, potom sa pytala na zakladne veci, bez zbytocnych odvodzovaciek, stacilo naznacit z coho sa vychadza a co sa kde pouziva. Skor, aby clovek sam rozmyslal, ako sa nieco nabiflil.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
príjemná skúškastudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Probíhá v kanceláři paní docentky na FZÚ. Zadá vám otázky a pokud chcete, můžete si je připravit, nebo o nich rovnou povídat. Z proběhlých přednášek mi však nebylo zcela jasné, co vše je třeba ke zkoušce umět.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Polopatisticke vysvetlovanie, bez zbytocnych omacok.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
prehľad, ochotastudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Přehled v oboru. Občasně položené otázky na studenty byly dobré a nutily k zamyšlení, již méně se mi však líbilo ukazování prstem a vyžadování odpovědi. :) Přišlo mi, že paní docentka nebere nic příliš vážně, ale s ničím se nepáře, a to je na ní super. :)studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Ja som osobne mala trochu zmatok v prezentaciach.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
trocha mi chýbala nejaká pevná štruktúra prednášok, inak superstudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Zrušit prezentace a vše odvozovat na tabuli.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičenie nebolo úplne najlepšie domyslené, keďže sme cvičili niečo, čo sme vôbec nepreberali.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Na každou hodinu jsme si připravili příklady předem a poté je vysvětlovaly u tabule. Myslím, že by prospělo cvičení zrušit úplně a věnovat ten čas plně vysvětlování a odvozování teorie. Osobně jsem si z nich nic neodnesl. Ale konaly se tento rok poprvé, takže se jejich pojetí v následujících letech jistě změní.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 33 % [1]: velmi lehký