Kropík Martin doc. Ing. CSc. - [17BES] Bezpečnostní sytémy jaderných reaktorů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 14
- Procento hodnotících: 14 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Docela nuda - resp. hlavně neefektivně využitý čas.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Že nebylo cvičení.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Být více cool.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Prezentace pana docenta Kropíka.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Podklady od vyučujícího.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Dostane témata, ty si nějak zpracujete, on si to pak přečte a vy zodpovídáte doplňující dotazy. Hodnocení někdy objektivní ale někdy (to se mi stalo na ZELu) dá známku podle (asi) prvního dojmu, který už prostě v rámci zkoušky nejde změnit. Na tehdejší zkoušce jsem toho řekl rozhodně více než někteří jiní (lépe hodnocení) a dostal jsem C se slovy, že ZEL není něco, kde by se vyhazovalo a že C dává, když člověk neumí - tak nějak ze soucitu.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Povídají zkouška na úplné základy. Člověk musí mít přehled a bezpodmínečně znát např. definici jaderné bezpečnosti. Nicméně pan docent nebazíruje na žádných zbytečných detailech. Oceňuji lidský přístup.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Znalosti, komplexní přehled o problematice. Familiární přístup.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Pozitivní přístup, nezaujatoststudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Být trochu více cool? Já se bojím na ty přednášky chodit, neb se bojím, že ho chytne rapl a všechny nás tam zabije holýma rukama. (to vše po incidentu ze ZELu, kdy po zjištění, že jedna funkce na jeho novém mobilu nefnguje ten smartphone ZLOMIL!)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nebyly cvičení, zápočet se udělovat společně se zkouškou.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 100 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 50 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 50 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 50 % [1]: velmi lehký