Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 8
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
42 % [3] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.71
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
25 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky se snaží být zajímavé a zábavné, ale je to na úkor přehlednosti. V mnoha důkazech se čerpá z PRA1, což je fajn, ale důkazy byly v několika případech nejasné a v určitých chvílích mně i mým spolužákům, se kterými jsme to konzultovali, přišlo, že se důkaz dokonce odkazuje na něco, co vůbec není pravda...studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Dotáhnout více příkladů do konce či alespoň sdělit výsledky pro kontrolu.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Nechat příklady počítat studenty. Sice u zkoušky je velmi lehký příklad, který se dá zvládnout velmi jednoduše z pomocí povoleného taháku, ale kdyby si mohl student něco spočítat i na hodinách, bylo by to lepší.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Vlastní zápisky občas porovnané se zápisky z FTPstudijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Vlastní zápisky + zápisky jiných spolužáků.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Poznámky z přednášek stačí ke zkoušce i ke státnicím.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
U zkoušky se nejprve řeší praktický příklad. Například: tady je herní kostka/mince, otestujte, zda je cinklá (tzn. sami zvolit, který test použijeme, jakou hladinu významnosti atd). Poté následuje otázka nebo dvě z teorie.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zkouška je celkem jednoduchá, ale bohužel vyžaduje na plné pochopení poměrně dlouhou přípravu (cca 7 dní) z důvodu, že je v látce hrozný zmatek... Navíc je potřeba si toho celkem hodně připomenout z PRA1.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Poprvé jsem na Jaderce použil kalkulačku. Bylo to vzrušující.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Snaží se o lidské přiblížení na příkladech.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Oceňuji schopnost srozumitelného výkladu a dobré ilustrace látky na uvedených příkladech. Těch bylo v tomto případě hodně a skvěle doplňovali teorii.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Vtipnost.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Méně rasistických, sexistických a podobných rádoby vtipných poznámek (v ideálním případě žádné). Dále by neškodilo předestřít na začátku semestru strukturu předmětu a vyjasnit, jak by se student měl připravit na zkoušku (předmět se ne vždy drží klasické struktury definice, věta, důkaz, a tak mohou studenti, kteří jsou tomuto systému přivyklí, při přípravě na zkoušku tápat v tom, co se učit nazpaměť a co ne - především pak oblast t-testu a F-testu, které byly představeny v příkladech). Prosím také o zlepšení zápisu ? příprava na zkoušku by zabrala polovinu času, kdyby nebyly zápisky tak zmatené a ošklivé (ve spoustě vět pan doktor vynechává předpoklady apod.).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zápis na tabuli, SKRIPTA.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
V závěru hodnotím kladně, že jsme nemuseli chodit k tabuli. Bylo by však fajn, kdyby bylo více příkladů dotaženo do konce a kdyby byly příklady, které se promítají, někde dostupné ? student by namísto horečného opisování mohl vnímat, co pan doktor říká...studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Cvičení nebyla.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 25 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 75 % [3]: velmi lehký