Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01ASY] Asymptotické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 15
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
100 % [5] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky stojí za to navštěvovat, rozhodně pomohou k pochopení látky.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Poutavý přednes, zajímavé příklady.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Když někdo neví, nedusí a pomůže.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Dlouha je, ale jinak takova klidna a pratelska akce. Fakt jsem si to uzival. Navic Mikyska je frajer.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Objektivní a příjemná zkouška.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Dostanete asi 3 příklady, kterým podobné se buď dělali na přednáškách, nebo vyžadují relativně jednoduchý nápad. Pokud se člověk opravdu zasekne, je mu poskytnuta rada. Po odevzdání písemné části dostanete postupně dokázat věty.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Přehlednost, připravenost přednášek, srozumitelnost.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Dokáže zaujmout, kvalitní zápis na tabuli, má skripta.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Nic.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 50 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 20 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 60 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 40 % [2]: velmi lehký