Průša Petr Ing. Ph.D. - [16ZPRA] Základní praktikum
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 15
- Procento hodnotících: 13 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Spravedlivě přiznávám, že když jsem se dozvěděla, že budu mít další praktikum, přistupovala jsem k takovému zjištění spíše stylem "lepší než další matematický předmět, ale klidně bych si to odpustila". Nakonec jsem byla (zvláště v porovnání s druháckým obecným praktikem) velmi příjemně překvapená. Účelem tohoto praktika zřejmě opravdu je, aby studenti pochopili a vyzkoušeli si některé základní principy používané v oboru (např. jak funguje antikoincidenční stínění apod.) a naučili se vhodným způsobem zpracovávat a prezentovat data, nikoli studenty terorizovat kvůli detailům v protokolech, zbytečně stresovat v průběhu zajímavého měření a odrazovat od možnosti v budoucnu se věnovat experimentální práci. Na praktiku obecně panovala příjemná atmosféra, asistenti rádi vysvětlili všechny nejasnosti a člověk se jich nebál zeptat. Nepředpokládalo se, že student z návodu přesně pochopil, co má jak udělat (tento předpoklad by byl značně nerealistický), asistenti vždy ještě problematiku pomohli vysvětlit a pomáhali. Požadované protokoly byly přiměřeně dlouhé a přiměřeně časově náročné (strávený čas přibližně poloviční oproti druháckému praktiku). Ze ZPRA se nakonec k mému údivu stal jeden z mých oblíbených předmětů a na některá měření jsem se vyloženě těšila. Proti praktiku mám obecně jen jedinou výtku, i když bohužel ne až tak nedůležitou - prosím, bude-li to jen trochu možné, opravujte a vracejte studentům protokoly už v průběhu semestru. Hromadné vrácení většiny z nich po skončení semestru je sice organizačně přehlednější a neruší to při měření, ale omezí to možnost studentů se v průběhu semestru zlepšovat na základě zpětné vazby, navíc za dva měsíce už člověk neví, co přesně napsal a do kterého protokolu a těžko si to spojuje. Problém vyvstává také z toho, že známka se odvozuje od známek z protokolů a člověk může dělat opakovaně tutéž chybu, když se o tom, že je to chyba, dozví až po semestru, což mu zhorší známky z více protokolů.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
-
Praktika probíhala v přátelském duchu, nebyla stresující ani extenzivně náročná na domácí přípravu. Všechny úlohy a postupy byly podrobně vysvětleny na místě, to jsem velmi ocenila. Prostor na zlepšení vidím v hodnotícím systému - z mého pohledu by bylo vhodné zavést bodové hodnocení a tím udělat známkování protokolů transparentnější.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký