Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01MAT4] Matematika 4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 24
- Procento hodnotících: 12 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
vlastní zápiskystudijní obor: Radiologická technika;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
zkouška se skládá jen z písemného testu, ve kterém jsou otázky z teorie i početní příklady. Zdálo se mi, že náročnost jednotlivých termínů nebyla stejná. Požadavky pro složení zkoušky nejsou nijak vysoké. Kdo získal zápočet, má zkoušku jasnou - pokud se naučí "smrťáky".studijní obor: Radiologická technika;PO
-
zkouška byla docela náročná. Pokud se ale člověk připravoval, neměl se zkouškou problém. Nutnou podmínkou pro složení zkoušky bylo bezchybně odpovědět na rychlou smrt.studijní obor: Radiologická technika;PO
-
Oceňuji, že u zkoušky není ústní část.PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
První zkouškový test byl stejný jako dostupný na internetu, avšak ve druhém byly věci, které nesouvisely s probíranou látkou.PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 33 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za odezvu. K výtce, že v některé verzi testu se vyskytly "věci, které nesouvisely s probíranou látkou" jen podotýkám, že jejich zadání vychází z veřejně dostupné sbírky, která současně slouží jako podklad pro cvičení. Je možné, že souvislost nebyla očividná-to ale těžko bez explicitně jmenovaného problému posoudím.