[00RET] Rétorika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 32
- Procento hodnotících: 34 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 32 studentů.
- Ukončilo předmět: 24 studentů.
- Průchodnost: 75 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Myslím, že jde o jediný z této sady předmětů, který se vyplatí navštěvovat. Požaduje se po nás nějaká práce v semeestru a závěrečná prezentace, ale stojí to za to.Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Skvělý předmět rozvíjející oblasti, které mohou být někdy opomíjené, ovšem jsou velmi užitečné i v každodenním životě. Nádherně vedené hodiny zahrnují spoustu vzájemných rozhovorů a povzbuzují k práci na vlastním projevu, neverbální komunikaci, udržení pozotnosti a srozumitelnosti.Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Na hodinách je opravdu vyžadována aktivní účast a určitá část hodiny je vždy zaměřena na praxi z oblasti rétoriky. Díky tomu mi hodiny ubíhaly rychle, i když byly pozdě večer. Pro někoho může aktivita být utrpení. Největší klad předmětu je, že si vyzkoušíte mluvit před větší skupinou lidí. Na závěr musíte udělat prezentaci na cca 8 minut.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Pohodový předmět, během kterého se dozvíte spoustu věcí o tom, jak mluvit obecně ale i vystupovat před lidmi. Také poznáte spoustu svých spolužáků, protože si dost často budete muset povídat. Zápočet získáte za docházku a připravenou prezentaci na konci.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Poměrně interaktivní předmět pro upovídané typy lidí.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velká aktivita v hodině.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PV
-
Na rozdíl od ostatních předmětů (právo, psychologie,..) vyžaduje rétorika mnohem větší aktivitu v i mimo hodiny. Obecně je ale předmět dobře strukturovaný, člověk se tam seznámí s vedením projevu/řeči i s částmi českého jazyka, které s rétorikou souvisí.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Pohodový a celkem užitečný předmět; často se pracuje v menších skupinkách (např. každý 2 minuty improvizovaně řeční na dané téma a na konci ho ostatní zhodnotí). Poslední hodinu každý prezentuje na libovolné téma před ostatními.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Povinný humáčový předmět... Co si víc přát na ČVUT, že?st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Příjemný předmět i na úterní večer. Probírají se zajímavé věci, člověk většinou neusíná nudou, trochu se projde po učebně, pobaví se, interaguje s ostatními. Zápočet se získá za závěrečnou prezentaci na téměř jakékoli téma (prezentace u nás byla jen asi na 8 minut, takže chvilička).st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zbytečné, vyhrocené. Doporučuji úvod do práva - tam měli pohodu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 1.91
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 54 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 18 % [2]: 2
- 3 : 18 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 9 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.44
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 45 % [5]: ano
- 3 : 36 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká