Kovářová Jana Mgr. - [00RET] Rétorika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
54 % [6] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
9 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.73
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
54 % [6] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
9 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.73
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Její nadšení pro věc a snahu nám své dovednosti předat. Dělá hodiny zábavné a je vstřícná. Má v záloze spoustu účinných a vtipných cvičení na procvičení nejrůznějších oblastí projevu. Učí všímavosti při projevech ostatních (A to nejen toho špatného, ale také toho dobrého, což je dobré!).Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Dobře konstruovaný předmět. Paní přednášející během semestru s námi hrála několik her a dala dobré rady.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Její osobní přístup, výuku vedenou tak, aby se do ní zapojovala většina přítomných, snaha oživit předmět, asi nejlepší učitel humanitních oborů, kterého jsem kdy mělast. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Kladnou energii, snaha dělat zábavné hodinyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
je celkem milást. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Snaží se, aby člověk udržel pozornost, předává spoustu vlastní energie.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
dodržovat stanovený časový plán, byla škoda, že jsme nestihli všechnost. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Mohla by se lépe naučit pracovat s částí lidí, kteří se moc nechtějí zapojit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Pojala-li by 00RET jako diskuzní kroužek se zápočtem za docházku, byl by to celkem příjemný večer. Takhle je to fakt hodně velká otrava.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
hodně akční, dost často si povídáte s ostatními v kroužku, cvičíte mluvení před publikem, které pak využijete minimálně na získání zápočtust. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Zábavný předmět!st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Naučíte se spoustu zbytečných a vcelku (pro mě extrémně) nezajímavých věcí jako třeba, jak se správně vyslovují hlásky, o mimice, o poruchách řeči, ... V rámci objektivity některé věci byly užitečné - třeba, že při výstupu před publikem se máte obléknout jen o něco málo lépe, než předpokládáte, že bude oblečené publikum. Teď tu jedinou užitečnou věc víte, a tedy neexistuje důvod tento předmět navštěvovat. :Dst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.73
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 54 % [6]: 1
- 2 : 36 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 9 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 18 % [2]: obtížný
- 3 : 18 % [2]: středně obtížný
- 4 : 45 % [5]: lehký
- 5 : 9 % [1]: velmi lehký