Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kovářová Jana Mgr. - [00RET] Rétorika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [11]
1:
54 % [6]
2:
36 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.73

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
54 % [6]
2:
36 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.73

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Její nadšení pro věc a snahu nám své dovednosti předat. Dělá hodiny zábavné a je vstřícná. Má v záloze spoustu účinných a vtipných cvičení na procvičení nejrůznějších oblastí projevu. Učí všímavosti při projevech ostatních (A to nejen toho špatného, ale také toho dobrého, což je dobré!).
      Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Dobře konstruovaný předmět. Paní přednášející během semestru s námi hrála několik her a dala dobré rady.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Její osobní přístup, výuku vedenou tak, aby se do ní zapojovala většina přítomných, snaha oživit předmět, asi nejlepší učitel humanitních oborů, kterého jsem kdy měla
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Kladnou energii, snaha dělat zábavné hodiny
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • je celkem milá
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Snaží se, aby člověk udržel pozornost, předává spoustu vlastní energie.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • dodržovat stanovený časový plán, byla škoda, že jsme nestihli všechno
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Mohla by se lépe naučit pracovat s částí lidí, kteří se moc nechtějí zapojit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Pojala-li by 00RET jako diskuzní kroužek se zápočtem za docházku, byl by to celkem příjemný večer. Takhle je to fakt hodně velká otrava.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • hodně akční, dost často si povídáte s ostatními v kroužku, cvičíte mluvení před publikem, které pak využijete minimálně na získání zápočtu
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Zábavný předmět!
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Naučíte se spoustu zbytečných a vcelku (pro mě extrémně) nezajímavých věcí jako třeba, jak se správně vyslovují hlásky, o mimice, o poruchách řeči, ... V rámci objektivity některé věci byly užitečné - třeba, že při výstupu před publikem se máte obléknout jen o něco málo lépe, než předpokládáte, že bude oblečené publikum. Teď tu jedinou užitečnou věc víte, a tedy neexistuje důvod tento předmět navštěvovat. :D
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.73

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [6]: 1
  • 2 : 36 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 9 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 18 % [2]: obtížný
  • 3 : 18 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 45 % [5]: lehký
  • 5 : 9 % [1]: velmi lehký