[01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 48
- Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 48 studentů.
- Ukončilo předmět: 30 studentů.
- Průchodnost: 62 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Pro ty kteří dávají na přednáškách i cvičeních pozor, není tento předmět problém. Látka je velice dobře vysvětlena a případné nejasnosti objasněnyLukáš Čejka st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
I druhá část DIM byla velmi zajímavá. Nejsou vysoké nároky na zápočet, což je dobře pro dobrovolný předmět.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Předmět pro mě poskytoval potřebný oddech od příkladů z matematické analýzy a lineární algebry. Zadané příklady byly zajímavé a obsah přednášek byl velice přínosný.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Syllabus je perfektní. Originální způsob získávání bodů k zápočtu (přednes domácího úkolu) je taky dobrý.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Velmi zajímavý předmět, který můžu doporučit k rozšíření znalostí potřebných v algebře a analýze ve druhém semestru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Velmi zajímavý předmět, některé poznatky se dají využít i v jiných předmětech.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Výborně vedený předmět. Průběžné úlohy nutí studenty zamyslet se nad danou problematikou. Paní profesorka dokáže předávat nadšení pro předmet. Všem studentům doporučuji vypravovávat průběžné úlohy. O zkouškovém pak rozhodně oceníte, že nemusíte řešit další písemku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
dobre vysvetleni, vsecko je rozumitelne a jasnest. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Volná návaznost na DIM1, která je tentokrát rozdělená na cvičení a přednášky. Obsah látky mi přišel o něco zajímavější než na DIM 1 a probírá se zde látka, která se vám bude rozhodně hodit do dalších předmětů.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Zajímavý předmět, přednášená látka se dala využít v jiných předmětech, navíc vhodný systém, kdy se po týdnu střídala přednáška s cvičenímst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká