Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 48
  • Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 48 studentů.
  • Ukončilo předmět: 30 studentů.
  • Průchodnost: 62 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Pro ty kteří dávají na přednáškách i cvičeních pozor, není tento předmět problém. Látka je velice dobře vysvětlena a případné nejasnosti objasněny
      Lukáš Čejka st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
    • I druhá část DIM byla velmi zajímavá. Nejsou vysoké nároky na zápočet, což je dobře pro dobrovolný předmět.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Předmět pro mě poskytoval potřebný oddech od příkladů z matematické analýzy a lineární algebry. Zadané příklady byly zajímavé a obsah přednášek byl velice přínosný.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Syllabus je perfektní. Originální způsob získávání bodů k zápočtu (přednes domácího úkolu) je taky dobrý.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Velmi zajímavý předmět, který můžu doporučit k rozšíření znalostí potřebných v algebře a analýze ve druhém semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Velmi zajímavý předmět, některé poznatky se dají využít i v jiných předmětech.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Výborně vedený předmět. Průběžné úlohy nutí studenty zamyslet se nad danou problematikou. Paní profesorka dokáže předávat nadšení pro předmet. Všem studentům doporučuji vypravovávat průběžné úlohy. O zkouškovém pak rozhodně oceníte, že nemusíte řešit další písemku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • dobre vysvetleni, vsecko je rozumitelne a jasne
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
    • Volná návaznost na DIM1, která je tentokrát rozdělená na cvičení a přednášky. Obsah látky mi přišel o něco zajímavější než na DIM 1 a probírá se zde látka, která se vám bude rozhodně hodit do dalších předmětů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Zajímavý předmět, přednášená látka se dala využít v jiných předmětech, navíc vhodný systém, kdy se po týdnu střídala přednáška s cvičením
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká