Masáková Zuzana prof. Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 21
- Procento hodnotících: 42 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
100 % [16] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Když člověk přijde s příkladem k tabuli a zjistí, že jeho postup nefunguje, dokáže ho paní profesorka navést na správný postup za chvíli, bez toho aby musel ztratit body za příklad. Velmi dobrý a srozumitelný zápis na tabuli. Primárně bere k tabuli lidi, kteří ještě nedostali body potřebné k zápočtu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Nadšení pro předmět.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Srozumitelný výklad problematiky, dobrý projev, zajímavé úlohy, sbírka příkladů k procvičování.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
dobre vysvetleni a jana predstava predmetust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Vlídný a přátelský přístup ke studentůmst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Vstřícný přístup k studentům, srozumitelný výklad, úhledný zápis na tabulist. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Nic moc mě nenapadá. Možná přidat těžší teoretické příklady za víc bodů, ale nevím nakolik je to možné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Přišlo mi, že při výkladu teorie diferenčních rovnic jsme až příliš zabředávali do formalit a tím se přednáška zpomalila a začal jsem ztrácet pozornost.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Skripta k předmětu by byla studentům velmi nápomocná při pochopení problematiky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
nicst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [2]: středně obtížný
- 4 : 75 % [6]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký