Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Masáková Zuzana prof. Ing. Ph.D. - [01DIM2] Diskretní matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 21
  • Procento hodnotících: 42 %
Celkové hodnocení [16]
1:
100 % [16]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Když člověk přijde s příkladem k tabuli a zjistí, že jeho postup nefunguje, dokáže ho paní profesorka navést na správný postup za chvíli, bez toho aby musel ztratit body za příklad. Velmi dobrý a srozumitelný zápis na tabuli. Primárně bere k tabuli lidi, kteří ještě nedostali body potřebné k zápočtu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Nadšení pro předmět.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Srozumitelný výklad problematiky, dobrý projev, zajímavé úlohy, sbírka příkladů k procvičování.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • dobre vysvetleni a jana predstava predmetu
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
    • Vlídný a přátelský přístup ke studentům
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Vstřícný přístup k studentům, srozumitelný výklad, úhledný zápis na tabuli
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nic moc mě nenapadá. Možná přidat těžší teoretické příklady za víc bodů, ale nevím nakolik je to možné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Přišlo mi, že při výkladu teorie diferenčních rovnic jsme až příliš zabředávali do formalit a tím se přednáška zpomalila a začal jsem ztrácet pozornost.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Skripta k předmětu by byla studentům velmi nápomocná při pochopení problematiky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • nic
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 25 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 75 % [6]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký