Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DYK] Úvod do dynamiky kontinua

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 17
  • Procento hodnotících: 35 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 17 studentů.
  • Ukončilo předmět: 14 studentů.
  • Průchodnost: 82 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Magické kombo Fučík-Strachota s nadupanou teorií o kontinuu a s experimenty. Vedení předmětu i přednášky dobré. Chtělo by to ale mít k dispozici materiály k přednáškám, aby se do nich mohl student v průběhu přednášek dívat a nemusel věnovat čas opisování, ale pochopení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Experimentální části zábavné. Kapitola Matematického aparátu mi přišla nadbytečná, nic co bychom neměli v analýze nebo základním kurzu fyziky, byla bych raději, kdyby zbyl čas na fyziku (byť samozřejmě korektně matematicky ošetřenou).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Matematicky korektně vedená fyzika prokládaná občasnými pokusy a vtipy obou přednášejících. Jedná se opravdu jenom o úvod, takže kromě spousty definic, přeformulování známých zákonů do jiného tvaru a asi dvou analytických řešení se toho (vlastně) moc neprobere.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Předmět by bez úžasné kombinace přednášejících Fučík-Strachota patřil do kategorie: Jdu jsem jenom pro kredity, ale díky nim mě předmět bavil a dával pozor.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Vcelku rýchly a niekedy nezaujímavý, prehnane teoretický úvod do dynamiky kontinua. Veľké plus za experimenty.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Předmět má zajímavý obsah, podmínky zápočtu jsou velmi lehké. Vše je podáno zajímavou formou včetně experimentů a ukázek ve videích.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká