[01DYK] Úvod do dynamiky kontinua
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 17
- Procento hodnotících: 35 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 17 studentů.
- Ukončilo předmět: 14 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Magické kombo Fučík-Strachota s nadupanou teorií o kontinuu a s experimenty. Vedení předmětu i přednášky dobré. Chtělo by to ale mít k dispozici materiály k přednáškám, aby se do nich mohl student v průběhu přednášek dívat a nemusel věnovat čas opisování, ale pochopení.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Experimentální části zábavné. Kapitola Matematického aparátu mi přišla nadbytečná, nic co bychom neměli v analýze nebo základním kurzu fyziky, byla bych raději, kdyby zbyl čas na fyziku (byť samozřejmě korektně matematicky ošetřenou).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Matematicky korektně vedená fyzika prokládaná občasnými pokusy a vtipy obou přednášejících. Jedná se opravdu jenom o úvod, takže kromě spousty definic, přeformulování známých zákonů do jiného tvaru a asi dvou analytických řešení se toho (vlastně) moc neprobere.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Předmět by bez úžasné kombinace přednášejících Fučík-Strachota patřil do kategorie: Jdu jsem jenom pro kredity, ale díky nim mě předmět bavil a dával pozor.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Vcelku rýchly a niekedy nezaujímavý, prehnane teoretický úvod do dynamiky kontinua. Veľké plus za experimenty.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Předmět má zajímavý obsah, podmínky zápočtu jsou velmi lehké. Vše je podáno zajímavou formou včetně experimentů a ukázek ve videích.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká