[01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 43
- Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 43 studentů.
- Ukončilo předmět: 30 studentů.
- Průchodnost: 69 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Byl to docela šok po Limpouchovi, který to bral spíše prakticky, jet na přednášce definice, věty a důkazy. Člověk pak vlastně ani neví, co se po něm chce znát, pokud má zapsané Numerické metody 2 a ne Numerickou matematiku, "orientace v probírané láce" je opravdu velmi obecný popis. Myslí, že by nám tenhle předmět dal mnohem více, pokud by byl oddělený od áčkařů a střídala se třeba přednáška s cvičením, protože učit se praktické věci zpaměti je trošku nesmzsl, když si to člověk zkusí napsat, pochopí mnohem víc.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Numerické metódy 2, no nie v matlabe.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ne příliš hezký předmět, relativně náročný.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zápočet jde získat za naprogramování příkladu, což bylo poměrně v pohodě. Klasifikovaný zápočet je potom regulérní zkouška, kdy pan profesor zadá jednu otázku (já měla metodu sítí pro konkrétní příklad co mi napsal), a až potom co správně zodpovíte zadá další otázku. Chce znát základní princip a nějaké napsané správné vzorce. Asi by bylo lepší kdyby byl předmět zaměřen více na praktické počítání a ne na teorii.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T059 Diagnostika materiálů
-
Volné pokračování NME1 s vyšší dávkou formální matematiky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Základní metody pro řešení diferenciálních rovnic, často principiálně dost podobné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 33 % [2]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: ano
- 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká