Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 43
  • Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 43 studentů.
  • Ukončilo předmět: 30 studentů.
  • Průchodnost: 69 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Byl to docela šok po Limpouchovi, který to bral spíše prakticky, jet na přednášce definice, věty a důkazy. Člověk pak vlastně ani neví, co se po něm chce znát, pokud má zapsané Numerické metody 2 a ne Numerickou matematiku, "orientace v probírané láce" je opravdu velmi obecný popis. Myslí, že by nám tenhle předmět dal mnohem více, pokud by byl oddělený od áčkařů a střídala se třeba přednáška s cvičením, protože učit se praktické věci zpaměti je trošku nesmzsl, když si to člověk zkusí napsat, pochopí mnohem víc.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Numerické metódy 2, no nie v matlabe.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Ne příliš hezký předmět, relativně náročný.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zápočet jde získat za naprogramování příkladu, což bylo poměrně v pohodě. Klasifikovaný zápočet je potom regulérní zkouška, kdy pan profesor zadá jednu otázku (já měla metodu sítí pro konkrétní příklad co mi napsal), a až potom co správně zodpovíte zadá další otázku. Chce znát základní princip a nějaké napsané správné vzorce. Asi by bylo lepší kdyby byl předmět zaměřen více na praktické počítání a ne na teorii.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T059 Diagnostika materiálů
    • Volné pokračování NME1 s vyšší dávkou formální matematiky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Základní metody pro řešení diferenciálních rovnic, často principiálně dost podobné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: ano
  • 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká