Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01NME2] Numerické metody 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 30
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [11]
1:
9 % [1]
2:
36 % [4]
3:
45 % [5]
4:
0 % [0]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.64

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
0 % [0]
2:
40 % [2]
3:
40 % [2]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
16 % [1]
2:
33 % [2]
3:
50 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Mám dojem, že cca polovina přednášené látky se po béčkařích nevyžaduje, to je takové trochu nešťastné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Přednášky jsou stěžejní, zvláště poslední 2-3 jsou must-go.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Cvičení nebyla, pouze zápočtový program.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Líbily se mi přehledně sepsané kroky pro implementaci metod.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Dobrý zápis na tabuli
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Strukturu přednášek, naprostá plynulost výkladu
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Čitelnost písma, upozornit studenty, že opravdu stojí za to značit soustavy rovnic, stejně jako to dělá on, ze začátku se to totiž muže zdá divné a zbytečné. Možná maličko úsměvu? Přednášky jsou strašná nuda, přednášející většinu času mluví k tabuli (koneckonců píše toho opravdu hodně, místy možná i některé úpravy vypisuje zbytečně, ale to je jen můj dojem, nemám zkušenosti s tím, co studentům dělá problém).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Bylo by super udělat cvičení. Lituju lidí, kteří od absolvování zpro na C++ ani nesáhli, to pak psaní zápočtového programu trochu komplikuje. Jinak zápočet probíhal formou ústní zkoušky, pravděpodobně z metor řešení diferenciálek? Těžko soudit, požadavky na splnění NME2 byly takové nejednoznačné, ani nebylo moc dobře možné najít některé body osnovy v KOSu v přednáškách. Ale jinak zápočet zas nijak moc těžký nebyl, jen ta nejistota, jestli člověk ví to, co by měl, je opravdu nepříjemná.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pro předmět NME2 cvičení chyběla a je to velká škoda. Bylo by více než vhodné prakticky procvičit metody probírané na přednáškách. K zápočtu bylo potřeba předvést program na danou úlohu pro konkrétní metodu. Student si tak vyzkouší tuto jednu metodu a o zbytek ani nezavadí, což je velká škoda.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [1]: obtížný
  • 3 : 80 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký