Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 30
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
9 % [1] |
2: |
|
36 % [4] |
3: |
|
45 % [5] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
9 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.64
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
40 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
20 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
50 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Mám dojem, že cca polovina přednášené látky se po béčkařích nevyžaduje, to je takové trochu nešťastné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Přednášky jsou stěžejní, zvláště poslední 2-3 jsou must-go.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Cvičení nebyla, pouze zápočtový program.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Líbily se mi přehledně sepsané kroky pro implementaci metod.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Dobrý zápis na tabulist. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Strukturu přednášek, naprostá plynulost výkladust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Čitelnost písma, upozornit studenty, že opravdu stojí za to značit soustavy rovnic, stejně jako to dělá on, ze začátku se to totiž muže zdá divné a zbytečné. Možná maličko úsměvu? Přednášky jsou strašná nuda, přednášející většinu času mluví k tabuli (koneckonců píše toho opravdu hodně, místy možná i některé úpravy vypisuje zbytečně, ale to je jen můj dojem, nemám zkušenosti s tím, co studentům dělá problém).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Bylo by super udělat cvičení. Lituju lidí, kteří od absolvování zpro na C++ ani nesáhli, to pak psaní zápočtového programu trochu komplikuje. Jinak zápočet probíhal formou ústní zkoušky, pravděpodobně z metor řešení diferenciálek? Těžko soudit, požadavky na splnění NME2 byly takové nejednoznačné, ani nebylo moc dobře možné najít některé body osnovy v KOSu v přednáškách. Ale jinak zápočet zas nijak moc těžký nebyl, jen ta nejistota, jestli člověk ví to, co by měl, je opravdu nepříjemná.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Pro předmět NME2 cvičení chyběla a je to velká škoda. Bylo by více než vhodné prakticky procvičit metody probírané na přednáškách. K zápočtu bylo potřeba předvést program na danou úlohu pro konkrétní metodu. Student si tak vyzkouší tuto jednu metodu a o zbytek ani nezavadí, což je velká škoda.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [2]: 90%-100%
- 2 : 50 % [3]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 16 % [1]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 50 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 20 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [1]: obtížný
- 3 : 80 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký