[02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 21 / 159
- Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 159 studentů.
- Ukončilo předmět: 142 studentů.
- Průchodnost: 89 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
-
Moc fajn předmět a Jex ho dobře přednáší, určitě doporučuji zapsat.Veronika Březová st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Strašně super předmět, hodně mě bavilOndřej Holas st. obor: 3901R072 V
-
Je to jednoduché: líbily se vám Dějiny fyziky 1, zapište si i dvojku a neprohloupíte. Řekl bych dokonce, že je dvojka ještě lepší, neboť se jedná o zajímavější období a pan děkan mluví o zajímavějších jevech a příbězích.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Je to ve stejném duchu jako DEF1, koukněte na hodnocení ze zimy.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Některé hodiny byly velmi zajímavé.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Ne že by 2 kredity vadily, ale vezmeme-li v úvahu, že např. ZFM2 má taky 2 kredity, ale strávil jsem nad ním výrazně více času, je v kreditovém hodnocení poněkud nepoměr.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Nikdo by si neměl nechat ujít.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Pokračování DEF1st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
Podobné jako Dějiny fyziky 1.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 V
-
Stejný styl jako DEF 1. Pohodový předmět, kde si poslechnete něco z historického pohledu na fyziku.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Zajímavý předmět, někdy více, někdy méně.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
Moje srdcová záležitost. Tento předmět by si měl opravdu zapsat každy jaderňák.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Pokračování předmětu z prvního semestru, který vám uvede historická fakta týkající se fyziky.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Škoda, že jsme nedošli dálest. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Skvěla atmosféra.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
zajímavést. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
bezny predmet v hvezdnem podani bajecneho prednasejiciho; jeden z nejlepsich "motivacnich" predmetust. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Líbí se mi propojení fyziky a sci-fist. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Skvělý předmět rozšiřující znalosti nejen fyzikyst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
N :
Oznámkujte předmět [21]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 47 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [7]: 2
- 3 : 19 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
Průměr odpovědi: 1.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [19]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká