Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 21 / 159
  • Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 159 studentů.
  • Ukončilo předmět: 142 studentů.
  • Průchodnost: 89 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
    • Moc fajn předmět a Jex ho dobře přednáší, určitě doporučuji zapsat.
      Veronika Březová st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Strašně super předmět, hodně mě bavil
      Ondřej Holas st. obor: 3901R072 V
    • Je to jednoduché: líbily se vám Dějiny fyziky 1, zapište si i dvojku a neprohloupíte. Řekl bych dokonce, že je dvojka ještě lepší, neboť se jedná o zajímavější období a pan děkan mluví o zajímavějších jevech a příbězích.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Je to ve stejném duchu jako DEF1, koukněte na hodnocení ze zimy.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Některé hodiny byly velmi zajímavé.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Ne že by 2 kredity vadily, ale vezmeme-li v úvahu, že např. ZFM2 má taky 2 kredity, ale strávil jsem nad ním výrazně více času, je v kreditovém hodnocení poněkud nepoměr.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Nikdo by si neměl nechat ujít.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Pokračování DEF1
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
    • Podobné jako Dějiny fyziky 1.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 V
    • Stejný styl jako DEF 1. Pohodový předmět, kde si poslechnete něco z historického pohledu na fyziku.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Zajímavý předmět, někdy více, někdy méně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
    • Moje srdcová záležitost. Tento předmět by si měl opravdu zapsat každy jaderňák.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Pokračování předmětu z prvního semestru, který vám uvede historická fakta týkající se fyziky.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Škoda, že jsme nedošli dále
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Skvěla atmosféra.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • zajímavé
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • bezny predmet v hvezdnem podani bajecneho prednasejiciho; jeden z nejlepsich "motivacnich" predmetu
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Líbí se mi propojení fyziky a sci-fi
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Skvělý předmět rozšiřující znalosti nejen fyziky
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
N :  Oznámkujte předmět [21]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 47 % [10]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [7]: 2
  • 3 : 19 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]

Průměr odpovědi: 1.10

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [19]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká