Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 20 / 146
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [36]
1:
55 % [20]
2:
27 % [10]
3:
16 % [6]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.61

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
56 % [9]
2:
25 % [4]
3:
18 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [20]
1:
55 % [11]
2:
30 % [6]
3:
15 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Je vhodné, že pokud mě téma přednášky zrovna nenadchlo, není problém využít 100 minut na počítání příkladů z jiných předmětů. Velmi mě bavily i přednášky, kdy zaskakoval jiný přednášející.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • :D
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • :D
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Dobrá znalost problematiky. Oceňuji výrazně lepší strukturu přednášky oproti DEF1
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Předává všem přítomným své nadšení nad fyzikou. Často se na přednášce i zasmějeme.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
    • Smysl pro humor.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 V
    • Jeho filozofický pohled na ,na první pohled nudné téma, dějin fyziky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
    • Přehled
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Styl přednášky, přednášející není nudný.
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Promítaná prezentace by mohla být lépe zpracovaná.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Na otázky směrem k publiku neexistuje správná odpověď.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • :D
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [20]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [17]: 90%-100%
  • 2 : 10 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 5 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [20]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [11]: 1 (výborný)
  • 2 : 30 % [6]: 2
  • 3 : 15 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.62

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 56 % [9]: 1
  • 2 : 25 % [4]: 2
  • 3 : 18 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 62 % [10]: lehký
  • 5 : 31 % [5]: velmi lehký