Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 20 / 146
- Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [36]
1: |
|
55 % [20] |
2: |
|
27 % [10] |
3: |
|
16 % [6] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.61
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [16]
1: |
|
56 % [9] |
2: |
|
25 % [4] |
3: |
|
18 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [20]
1: |
|
55 % [11] |
2: |
|
30 % [6] |
3: |
|
15 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Je vhodné, že pokud mě téma přednášky zrovna nenadchlo, není problém využít 100 minut na počítání příkladů z jiných předmětů. Velmi mě bavily i přednášky, kdy zaskakoval jiný přednášející.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
:Dst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
:Dst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Dobrá znalost problematiky. Oceňuji výrazně lepší strukturu přednášky oproti DEF1st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Předává všem přítomným své nadšení nad fyzikou. Často se na přednášce i zasmějeme.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
Smysl pro humor.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 V
-
Jeho filozofický pohled na ,na první pohled nudné téma, dějin fyzikyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 V
-
Přehledst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Styl přednášky, přednášející není nudný.st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Promítaná prezentace by mohla být lépe zpracovaná.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Na otázky směrem k publiku neexistuje správná odpověď.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
:Dst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [20]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [17]: 90%-100%
- 2 : 10 % [2]: 75%-90%
- 3 : 5 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [20]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [11]: 1 (výborný)
- 2 : 30 % [6]: 2
- 3 : 15 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [16]
Průměr odpovědi: 1.62
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 56 % [9]: 1
- 2 : 25 % [4]: 2
- 3 : 18 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 62 % [10]: lehký
- 5 : 31 % [5]: velmi lehký