[04AP2] Angličtina P2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 75
- Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 75 studentů.
- Ukončilo předmět: 64 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
-
Angličtina by mohla být mnohem lépe dotovaná, jak časově, tak kreditově.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Nejzábavnější jazykové hodinyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika V
-
Nenáročné a oproti jiným předmětům odpočinkové.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
pokračování ze zimního semestrust. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Průlet akademickou angličtinou.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
Stejné jako AP1.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
výuka angličtinyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Zlepšení formálního psaného projevu v anglickém jazyce, jako i konverzačních schopností studenta.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika V
-
Analogie prvního kurzust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Celkem dank.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Na hodinách cizího jazyka se člověk opravdu učí jazyk, a ne pouze odborné termíny, jako je tomu na jiných fakultách. To oceňuji. Kreditová dotace je však žalostně nízká.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Nudast. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Pokračování AP1 - změnila se pouze témata pracovních textů.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Advanced englishst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Mě prostě chybí ucelený výukový materiál. Nesnáším tyhle poskládané cáry papíru, na konci semestru ani nevím, co jsme vlastně probírali.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Pokračování angličtiny ve stejném duchu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Taková angličtina, aby člověk nezakrněl. Sem tam se naučí nové slovíčko, sem tam něco řekne. Hodiny prostě odpočinkové.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
N :
Oznámkujte předmět [18]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [9]: 2
- 3 : 22 % [4]: 3
- 4 : 11 % [2]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 55 % [10]: ano
- 3 : 27 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká