Clarke Dunstan M.A. - [04AP2] Angličtina P2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 64
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [17]
1: |
|
47 % [8] |
2: |
|
29 % [5] |
3: |
|
17 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.82
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [17]
1: |
|
47 % [8] |
2: |
|
29 % [5] |
3: |
|
17 % [3] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.82
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Dává velký prostor pro diskusi, poslouchá debatující skupinky, dělá si poznámky k chybám v mluvené angličtině a následně vybrané příklady s celou třídou na tabuli opravíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Humor, uvolněná atmosféra.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
již připravené podkladyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Snaha o to, aby student pochopil, v čem dělá chybu a zvládl ji opravit.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika V
-
Shrnutí na konci hodiny, co jsme dělali, a rozpomíná se na začátku další pro připomenutí. Odposlech našich chyb při konverzaci, které pak společně opravujeme.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
dochvilnost a lepší komunikace se studentyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
k předmětu nejsou dostupné pořádné studijní materiály, ucelené seznamy slovíček a gramatiky. Jsou dostupné pouze materiály se kterými se pracuje na hodině a domácí úkoly, kde nejsou jednotlivé gramatické jevy vysvětleny. na hodinách jsem se nic nenaučila, buď už o daném jevu víte a pak přispíváte svými znalostmi, nebo jev neznáte, a pak vám jej hodiny pochopit nepomohou.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Měl by si konečně stáhnout prezentace, ať nezahazuje deset minut z každé hodiny tím, že zprovozňuje wifi.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika V
-
Organizace výuky, někdy nastává chaos. Možná se trochu připravit na to, že nebude fungovat wifina.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Ke konci semestru se klasicky píše nějaká esej, která je pak Clarkem opravena. Vyplatí se napsat, hodí se k zápočťáku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 V
-
Domací úkoly jsou celkem nepříjemné. Nejsou ani tak težké, především zaberou hodně času. Průběh cvičení je vždy stejný a to vede k monotónnosti.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Nemá dle mého názoru moc smysl vést takovéhle hodiny angličtiny. Raději bych brala intenzivnější výuku a vynechala druhý jazyk.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Po těch letech by konečně mohl být v učebnách jazyků zajištěn stabilní přístup k internetu. Výuku by to hodně usnadnilo.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [17]
Průměr odpovědi: 1.82
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 47 % [8]: 1
- 2 : 29 % [5]: 2
- 3 : 17 % [3]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 5 % [1]: obtížný
- 3 : 47 % [8]: středně obtížný
- 4 : 47 % [8]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za váše komentáři. Podívám se ještě jedno na domáci ukoly, možna, budu moct je zlepšit pro budouicí studenty a taky souhlasím, že by bylo dobrý nápad přídat na webovou stranku nějaké schrnuti gramatiky a slovniky. Taky snažim se vyřesit problémy s wifi, už mám nějaké řešení.Za se děkuji za navrhy