[11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 71
- Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 71 studentů.
- Ukončilo předmět: 44 studentů.
- Průchodnost: 61 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
-
Pohodový předmět, z 50% se jedná o dějiny fyziky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Škoda, že předmět nemá větší hodinovou dotaci. Přišlo mi to, že pan profesor by rád řekl spoustu dalších zajímavých věcí, ale nezbyl čas.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Skvělý předmět! Místy více historické než Dějiny fyziky, rozhodně dost zajímavé a poutavé.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Odpočinkovější předmětst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Volitelný předmět zakončený zkouškou, není kdovíjak náročný, stačí pár dní přípravy nad čtivou učebnicí pana prof. Krause. Není však radno podcenit přípravu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Velice zajímavé a užitečné, příjemně komplexní problematika.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Velmi zajímavý předmět a poutavý přednášející.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
Pohodový předmět, kde můžete jen sedět a poslouchat příjemné vyprávění o strukturách pevných látek.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Příjemný předmět, možná ne úplně přínosný do dalšího studia (záleží na oboru), každopádně přednášky byly milým rozptýlenímst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
příjemná zkouška, milý profesorst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Ano, opravdu dobrý úvod do fyziky pevných látek a navíc s poučením, jak tedy dané věci následně fungujíst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
-
posluchárna mi připadala velká, na to kolik nás bylo a že přednášející nemluvil úplně nahlas.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
perfektníst. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
Některé části více, některé méně zajímavést. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
-
zajimavy predmetst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
N :
Oznámkujte předmět [15]
Průměr odpovědi: 1.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [12]: 1 (výborně)
- 2 : 13 % [2]: 2
- 3 : 6 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [12]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká