Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kraus Ivo prof. RNDr. DrSc. - [11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 44
  • Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [27]
1:
77 % [21]
2:
22 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [15]
1:
80 % [12]
2:
20 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
75 % [9]
2:
25 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Není nutné navštěvovat, ale určitě se vyplatí tam chodit. Pan profesor je velmi znalý a moudrost z něj přímo čiší.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Vyplatí se na ně chodit.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Přednášky byly super, obzvlášť se mi líbilo, že pan profesor do nich zařadil i různé historky ze života slavných fyziků, čímž zpestřil výklad, stejně jako když na každou hodinu přinesl knihu s fyzikální tematikou a nechal ji kolovat
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Velmi kvalitní skripta. Zatím asi nejlepší, s jakými jsem se na FJFI setkal.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Není třeba si nic psát, bohatě postačí jeho učebnice.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Kniha prof. Krause.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Na zkoušku jsem se připravovala z doporučené učebnice
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Forma zkoušky formou dialogu je velmi příjemná. Člověk ani nebyl ve stresu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Na zkoušku se chodí po jednom, probíhá formou dialogu bez přípravy. Velmi příjemná zkouška, poměrně jednoduchá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Velmi příjemná zkouška - sice jsem se trochu obávala absence přípravy, ale ve výsledku to bylo velmi příjemné - pan profesor i na lepší známky toleroval drobné chyby, pokud tomu člověk rozuměl, nijak ho netrápil - a almanach za A byl velmi milý. :)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Pan profesor si bere studenty po jednom do svého kabinetu. Nejdříve se zeptá, odkud jste ("Aha, tam to znám!"), jak jste přišli na FJFI, který obor studujete atd. Pak pozvolna naznačí téma, z něhož vás chce vyzkoušet. Zkouška je vedena formou příjemného rozhovoru, který snad nikdy nekončí špatnou známkou. Trochu vyšší nároky může klást na studenty dozimetrie či fyziky pevných látek, ale není třeba se bát. Nejpohodovější předmět, díky, ať Vám slouží zdraví.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Jednoduchá ale objektivní zkouška. Spíš takové příjemné povídání, velmi sympatický přístup. Myslím že přesně takhle by mělo vypadat zakončení volitelných předmětů tohoto typu. Je to mnohem lepší než zápočty za docházku a pod. a nestojí to mnoho času a nechodí tam lidi, které předmět nezajímá a jen vyrušují.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Zkouška se vede v přátelském duchu, kde si povídáte o jedné kapitole z odpřednášených na hodinách.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Asi nejpříjemnější dosavadní zkouška, pan profesor je ke zkoušeným velmi milý, má pochopení, pokud si zrovna nemůžete na něco vzpomenout a obecně vytváří atmosféru, že si ani nepřipadáte jako na zkoušce
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Zkouška byla krásným zakončením předmětu a díky ní jsem si z toho odnesla ještě víc.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Zkouška pohodová, jen hodnocení mě zaskočilo, asi jsem nedokázal prokázat své znalosti tolik, jako spolužáci
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Pan profesor je velmi inspirativní osobnost - pokaždé byl v dobré náladě a bylo vidět, že je do svého oboru nadšen. Oceňuji mimořádně kvalitní učebnici, která nejen dobře vysvětlovala látku, ale byla i čtivá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Příjemná atmosféra - jak na přednáškách, tak na zkoušce. Nošení zajímavých knih, rozsáhlé znalosti a ochotu vyjít vstříc.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Zajímavý výklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Kéž by na světě bylo víc lidí jako pan prof. Kraus. Na posluchače zapůsobil takovým dojmem, jako by to byl jejich vlastní děda. Člověk si nemusí nic zapisovat, jen se pohodlně usadit a poslouchat jeho vyprávění a občas s ním nahlédnout do jeho učebnice. Na každou přednášku přinese jednu ze svých mnoha knih a dá ji kolovat. Vypráví rozvážně, ale poutavě, je velmi přívětivý.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Láska k vlastnímu oboru, skvělý projev a výborně napsaná kniha. Dokáže uchopit problematiku velmi komplexně, vybrat ty důležité věci, což je v předmětu s tak nízkou časovou dotací, který je jen úvodem do oboru skutečně umění.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Příjemný a ochotný přístup ke studentům.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • V podstatě celou přednášku zvládne povídat s minimem poznámek, látku podává velmi poutavě a má velmi sympatický projev
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Nadšení do fyziky a historie. Z počátku se mi nelíbila struktura nezapisování si poznámek, ale asi to mělo něco do sebe.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas trochu odskočil od tématu (takové poznámky byly zajímavé, ale někdy se poněkud natáhly).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Občas se nechal až příliš unést mimo téma
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 8 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [9]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [14]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [9]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [15]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [12]: 1
  • 2 : 20 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 13 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [6]: lehký
  • 5 : 46 % [7]: velmi lehký