Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[15CH2] Obecná chemie 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 99
  • Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 99 studentů.
  • Ukončilo předmět: 64 studentů.
  • Průchodnost: 64 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Chemické předměty pro obory rozdílné těm, co zajišťuje KJCH, by měly mít lepší vedené chemické disciplíny.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Tento předmět rozšiřuje základy obecné chemie. Mnoho věcí člověk už zná ze střední školy, ale je zde vysvětleno i řada nových pojmů.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zajímavé, užitečné ale hrozně rozvleklé.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • nepříliš podstatný předmět, čemuž odpovídají i nároky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Pokračování CH1, která se vede ve stejném duchu. Na konci se zápočet připíše současně se zkouškou, kde obvykle vyčíslíte nějakou chemickou rovnici a pak si povídáte a o reaktantech a produktech.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • chemie
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Opravdu základní chemie
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • snadné
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Chemické základy, jednotlivé otázky, základní pojmy
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika V
    • ...
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 2.23

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 15 % [2]: 2
  • 3 : 53 % [7]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 69 % [9]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 15 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká