Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motl Alois Ing. CSc. - [15CH2] Obecná chemie 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 64
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [25]
1:
40 % [10]
2:
32 % [8]
3:
28 % [7]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.88

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [13]
1:
46 % [6]
2:
30 % [4]
3:
23 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.77

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
33 % [4]
2:
33 % [4]
3:
33 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Zajímavý výběr témat. 3 hodiny jsou náročné na udržení pozornosti, 10 minut pauza uprostřed by prospěla, případně rozdělit výuku do klasických 100 min bloků (pak střídat týdny s 2 hodinami a 4 hodinami).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zbytečné kvůli obsahu zkoušky. Spíše pro zajímavost a času na dělná úkolů na MAA2.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Myslím, že smysl mají zvlášť kvůli kapitolám druhé části skript, které člověk lépe pochopí z přednášky. Ty se ale nezkouší a věci, které se zkouší se dá snadno naučit i bez přednášek... Je to tedy čistě o zájmu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Už jen pro seznámení se s panem Motlem, se vyplatí chodit.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Mohly by se řešit i náročnější příklady, ty probírané (výpočty z rovnic, vyčíslování,...) pro mě byly opakováním gymnaziálního učiva.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Internet.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • pročetl jsem si jednou skripta a udělal výpisky na pár A4 stran, to v kombinaci se základními znalostmi ze střední školy bez problému stačilo
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Zkouška byla velmi lehká.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nechápu tuto zkoušku. Jediné, co jsem se oproti středoškolské chemie naučil, je, že pan inženýr jednou navštívil mé rodné město, a o tom jsme si vlastně 90% zkoušky povídali.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zkouška byla rychlá, snadná, spíš takové povídání. Zkoušelo jen z předem oznámených témat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zkouška je velice jednoduchá, pokud máte základy chemie ze střední školy, tak ze zkoušky odejdete s velice pěknou známkou.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • snadná zkouška, příjemné posezení
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Nejpříjemnější zkouška prvního ročníku
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Poměrně mě zaskočilo, když jsem za bezchybné zkoušení dostal nabídku známky C. Až posléze jsem se dozvěděl, že abych vůbec mohl dostat lepší známku než C, musím tuto prvotní nabídku odmítnout a nechat se zkoušet dál.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Zápal i pro umírající publikum přednášek do šesti do večera.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Názornost, dobrá skripta, humor.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Oceňuji uvolněnou atmosféru na přednáškách.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nadšení pro přednášení a jeho osobitý praktický náhled na danou problematiku.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Oceňuji zápal pro boj s chemickými rovnicemi.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Vysoká znalost
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Výklad mi připadal málo srozumitelný.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zaujmout posluchače.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Klasická délka přednášky by bohatě stačila, tempo je zcela zbytečně pomalé.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Měl více zaujmout studenty svým projevem, při jeho výkladu je těžké udržet pozornost.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 8 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 41 % [5]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 13 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 53 % [8]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [4]: 2
  • 3 : 33 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.77

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [6]: 1
  • 2 : 30 % [4]: 2
  • 3 : 23 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 7 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 53 % [7]: lehký
  • 5 : 38 % [5]: velmi lehký