Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jizba Petr Ing. Mgr. Ph.D. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 30 / 103
  • Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [27]
1:
18 % [5]
2:
55 % [15]
3:
22 % [6]
4:
3 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [26]
1:
15 % [4]
2:
57 % [15]
3:
23 % [6]
4:
3 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.15

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
    • Experimenty v F1 byly dobrým doplňkem přednášky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Až na zajímavější pasáže pro mě nebyly přínosem, snad jen experimenty v podání skvělých pánů z MFF.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Myslím si, že se vyplatí na přednášky chodit (pokud si sednete dopředu). Viděli jsme taky dost zajímavých pokusů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Ty přednášky mi osobně přišly poněkud nudné. Ve starších anketách se dozvíte, že bez vytištěných prezentacích nemáte šanci stíhat - pokud je ale vytištěné máte, alespoň z mého pohledu se budete lehce nudit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Přednášky jsou nepovinné a je možné si stáhnout prezentaci, které se jich týkají.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zbytečné, chaotické, plné chyb.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Já jsem byl spokojený, pokusy na přednáškách byly dobrým zpestřením teorie.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • velmi originální způsob výběru studentů na výpočet příkladů u tabule, dává prostor na přemýšlení, klidný, tolerantní a umí vysvětlit
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
    • Prezentace přednášejícího, zápisky z přednášek a skripta "Termodynamika a statistická fyzika"
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nejvíce jsem využil vlastní zápisky z cvičení. Z prezentace dr. Jizby jsem se toho moc nenaučil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Dal jsem skripta, ale jednalo se o prezentace doktora Jizby.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • ke zkoušce stačí poznámky ze cvičení a prezentace Dr. Jizby
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Prezentace k přednáškám, poznámky ze cvičení.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Prezentace užívané na přednáškách.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Učil jsem se z prezentace.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • prezentace
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skripta z TSFA, trochu prezentace.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Vlastní a Jizbovi poznámky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • prezentace
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Prezentace na stránkách zkoušejícího
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Byly nám poskytnuty prezentace z přednášek.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [17]
    • Bohužel stejně jako u všech zkoušek z fyziky je zvykem, že zkoušející odchází z učebny. Studenti podvádí a pro ty čestné je to nespravedlivé. Nechápu, proč na matematických předmětech se nepodvádí a na fyzikálních se to úmyslně toleruje.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zkoušku považuji za objektivní a odpovídající náročnosti předmětu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Stačí se dobře naučit 20 dodatkových příkladů od dr. Jizby a navíc sbírku a písemná část by měla být v pohodě. Na ústní dostane člověk na výběr mezi "esejovým" typem otázky nebo klasickým odvozením. Pan doktor je mírný a dá známku tak, jak jste si o ni řekli před zadáním otázky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Je fajn, že dává pan doktor Jizba na výběr ze dvou typů písemné a ze dvou typů ústní zkoušky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Oceňuji, že během zkoušky si člověk může zvolit obtížnost zkoušky a typ otázky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • příjemná, poměrně krátká zkouška
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zkouškový test je poměrně těžký, ústní zkouška je spíš formalita.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Hodný, milý a velice objektivní zkoušející.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Zkouška se skládá z praktické a teoretické části. Pokud si to na poslední přednášce odhlasujete, což doporučuji, tak se praktická část bude skládat jen z výběrových příkladů, které si můžete všechny propočítat... Pokud už se dostanete přes praktickou část, tak už je prakticky nemožné neprojít teoretickou částí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Objektivní, docela rychlá. Moc ale nechápu to narůstání obtížnosti (i když bylo poměrně mírné) s dobou od konce semestru. Někdo prostě nechá zkoušku z TER na konec zkouškového, neznamená to, že měl víc času se učit, jen ji umístil na konec seznamu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Obsahem písemné části jsou příklady ze sbírky příkladů nebo z dodatkových příkladů doktora Jizby. Pokud si tyto příklady propočítáte, tak s úspěšným absolvováním písemné části není problém. Obsahem ústní části je látka probraná na přednáškách.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Oceňuji vytisknuté zadání pouze na půl A4, aby jsem mohli na druhou polovinu psát
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Některé otázky neodpovídají známce
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Líbí se mi přístup, že základem hodnocení je písemka, protože je objektivnější, a ústní zkoušení je takový její doplněk, na kterém si student z rozmezí dle výsledku písemky volí známku, na nichž chce být zkoušen.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Zkouška už není tak hrozná jako zápočtové testy od cvičícího Petráska
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • U zkoušky musím ocenit možnost vybrat si typ otázky ("povídací", dokazovací) a také že si student může určit na jakou známku chce být zkoušen. Další výhodou této zkoušky je její poměrně malá časová náročnost, ústní část se dá zvládnout za čtvrt hodiny
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Klasický způsob, kdo napsal příklady, postoupil na ústní zkoušku. Nedovedu si představit lepší způsob, jak prozkoušet lépe takové množství lidí.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
    • Znalost problematiky, nahrazování hodin (takže se stihlo probrat vše).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Je vidět, že látce rozumí a rád o ní mluví.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Přednášky byly zajímavé.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Velmi dobře zpracovaný výklad a poznámky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • v přednáškách jsou doplněny různé zajímavosti
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zajímavý výklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Je hodný a milý u zkoušky. Velice vzdělaný člověk.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Probíranou látku dával do souvislosti s historickými fakty, což bylo velice zajímavé.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Vlastní prezentace, volně k dizpozici
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Vzhledem k tomu že nejsou skripta přímo k předmětu, jsem ráda za poměrně rozsáhlé prezentace.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Mnoho toho ví
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Úžasná lehkost přednesu, opravdu odborník...skvělý
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • srozumitelný zápis na tabuli, umí vysvětlit
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
    • Zavedení termodynamické stupnice by mohlo být víc okomentováno (co to vlastně děláme).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Mikrofon, od něhož si pan doktor sliboval, že pomůže, bohužel stejně nefunguje - přednášková místnost na MFF je velká, takže se vyplatí sednout si do předních lavic. Jeho prezentace jsou plné pravopisných chyb a že bych si z přednášek hodně odnesl, to se také říct nedá. Pan dr. Jizba se mi ale zdál otevřený vůči připomínkám ke svévýuce, takže věřím, že zlepšení by mohlo nastat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Doktor Jizba by měl buď změnit mikrofon, zesílit bedny nebo se prostě naučit mluvit nahlas. Sedal jsem si vždy co první řady a většinou tak neměl problém, místy jsem ale ani tam neslyšel. Taky by nemusel chodit tak pozdě, ale předpokládám, že včas z nějakých důvodů chodit nemohl.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • matematicky je předmět hodně pokročilý, proto by bylo dobré věnovat větší čas právě této oblasti
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Možná zkusit přednášet bez mikrofonu
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Přednášky by měly být méně uspávající, více by měl mluvit do mikrofonu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Prezentace používané během přednášek obsahují velké množství pravopisných chyb, některé jsou opravdu hrubé.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nemít chyby v prezentacích, snažit se více zaujmout. Nemluvit s mikrofonem - sál v MFF není nikterak veliký.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Měl by více vysvětlovat, ukazovat kontext, občas mi to přišlo jen jako takové popisné povídání, matematika ukázána dost povrchně a chaoticky. Nechápu, proč na začátku semestr není "matematický aparát" jako v MECH nebo ELMA. Mikrofon nepomáhá, lepší by to bylo bez něj. Nahoře v aule je sice slyšet hlasitě ale absolutně nesrozumitelně.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Pan doktor Jizba by se měl zlepšit v srozumitelnosti a hlasitosti projevu. Přednášky probíhaly na MATFYZu, kde jeho projev zanikal, i přestože používal mikrofon, bylo velice těžké porozumět.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Doporučuji nepoužívat nesmyslný a nesnesitelný mikrofon
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Byť měl přednášející mikrofon, nebylo ho slyšet dále než do prvních pěti řad, neartikuluje úplně srozumitelně a co mi vadí asi nejvíce je jeho pravopis. Proti jeho prezentacím jako takovým nic nenamítám, ale když je má na svých webových stránkách, zpřístupněné širé veřejnosti, bylo by vhodné si je zkontrolovat. Třeba jak se píší čárky v souvětí, že obvikle není obvykle a podobně. Myslím, že takové chyby odhalí lehce jakýkoliv textový editor.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • není mu rozumět
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [26]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [13]: 90%-100%
  • 2 : 7 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 15 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 26 % [7]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [40]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [12]: Vlastní zápisky
  • 2 : 10 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [9]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [27]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 96 % [26]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [26]

Průměr odpovědi: 2.15

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 57 % [15]: 2
  • 3 : 23 % [6]: 3
  • 4 : 3 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký