Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 31 / 184
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 184 studentů.
  • Ukončilo předmět: 96 studentů.
  • Průchodnost: 52 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
    • Dobrý úvod do termodynamiky a vedení tepla. Matematické vsuvky (totální diferenciál, diferenciální formy, gradient v polárních souřadnicích) vnímám jako velmi užitečné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Velice zajímavá látka. Škoda, že se ke konci semestru moc nestíhalo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Průprava na TSFA. Ze začátku se látka podobá té ze střední školy, pak se z ní hodiny na hodinu stane změť diferenciálů a stavových rovnic.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Celkem průměrný předmět, úvod do TSFA, naučí vás počítání s diferenciály.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Lehčí z fyzik letního semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Předmět se mi líbil o něco víc než ELMA. Nejspíš vzhledem k tomu, že během semestru jsem rozuměl co se děje na přednáškách.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Přednášky byly celkem zajímavé, ale přednášejícímu není moc rozumět. Používá mikrofonek, který je přidělaný na košili, ale ten mikrofon zabíral jen někdy. Škoda. Náhlavní mikrofon asi nemáte, ale když už jsou všude reproduktory, možná by bylo fajn, kdyby takový jeden mikrofon na fakultě existoval.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • velmi zajímavý předmět a důležitá příprava na TSFA ve druhém ročníku
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • V podstatě zbytečný předmět s ohledem na to, že ve 2. ročníků přijde TSFA.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nemám žádné poznámky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
    • Přednášce dá se říci zbytečné - plno odprezentovaných chyb, když máte dobrého cvičícího, nejsou přednášky nutností.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Termika a molekulová fyzika jedna z jednodušších z fyzik v prvním ročníku
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Začátek je opakování fyziky ze střední školy, která ovšem později přeskočí v náročnější příklady, kde je opět matika, která ještě není probraná. Ovšem ne nezvladatelná, takže pokud si k tomu na nějaké ty večery sednete, určitě nebude žádný problém.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Další dobrá příprava z další dobré stránky fyziky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Předmět mě bohužel příliš nezaujal, přesto si myslím že je důležitý.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Předmět vám dá základy termiky a molekulové fyziky, které využijete v pozdějším studiu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Základní okénko do termiky prostřednictvím nezákladní matematiky.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • začátek lehký, konec obtížný
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Bez poznámky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
    • Super prezentace na učení, prof. Jizba je velmi lidský a inteligentní
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • zajímavé počítání
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Důležitý předmět, doporučuji i těm, co jej nemají povinný
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Termiku je skoro lepší absolvovat o rok později zároveň s TSFA, hezky se to propojí.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Povinný předmět, jeden z těch méně atraktivnějších
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět byl zajímavý a prokládaný pokusy na matfyzu. Zase jsme v průběhu semestru na problémy, na které jsme ještě neměli dostatečný matematický aparát, nicméně na úspěšné složení zkoušky to nemělo vliv.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • žádné nemám
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zajímavá oblast fyziky, více připomínající matematiku, zabývá se vesměs rovnovážnými stavy.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • super
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
N :  Oznámkujte předmět [31]

Průměr odpovědi: 1.74

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [11]: 1 (výborně)
  • 2 : 54 % [17]: 2
  • 3 : 9 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [31]

Průměr odpovědi: 1.07

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [27]: ano
  • 3 : 6 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká