Kostková Jitka Ing. - [01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
87 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
87 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Cvičící je milá a hodná, projde látku, kterou má projít. Cvičení ze vzdělávacího hlediska nic nechybí.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Opravdu skvělá cvičícíst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Umí látku velmi dobře vysvětlit. Asi nejlepší cvičící ze všech analýz.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Jede rychle, aby stihla všechno probrat, přesto má čas zapsat nám kompletní zadání příkladu a dbát na precizní zápis u tabule, takže když si pak člověk projíždí zpětně poznámky, najde v nich bez problémů každý krok. Počítajícího u tabule průběžně kontroluje, hned zachytí všechny chyby a neplýtvá se pak časem při jejich zpětném hledání. Efektivně navádí, jak se s příklady vypořádat. A má skvělý suchý humor.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Ochota, skvělá cvičící.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Těžké minitestyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Úžasná cvičící. Vždycky pomůže, nedusí u tabule. Vždycky pozitivně naladěna.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Přístup ke studentům, přátelská atmosféra cvičení.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Někdy až moc hodná, když student neví jednodušší látku z minulých semestrů, a dlouho ho nechá počítat, i když může připomenout to, co už máme umět.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Těžké minitestyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
V každé kapitole vzorově ukázat modelový příklad s vysvětlením osobně bez vyvolání studentů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Udělejte zápočtovky nejpozději v prvním týdnu zkouškového.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Je fajn, že všechny paralelky jedou podle totožného materiálu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 87 % [7]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [2]: obtížný
- 3 : 25 % [2]: středně obtížný
- 4 : 12 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký