[01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 66
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 66 studentů.
- Ukončilo předmět: 44 studentů.
- Průchodnost: 66 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
-
Matematická analýza 4 je to samé co analýza 3. Co více říct. Pouze se u zkoušky objevuje více věcí co padlo na přednášce, ale známe je do předu, takže to jde dohnat.Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Kvalita předmětu je stejná jako u MAB3, ale náročnost stoupla. Chtělo by to psát druhou zápočtovou práci nejpozději v prvním týdnu zkouškového, ještě lepší by bylo psát ji ještě v semestru. Zápočtovky v druhém týdnu zkouškového ukrajují ze zkouškového důležitý čas a je to nepříjemná situace.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Kurz velmi podobný MAB3. Obsáhlý a náročný, leč zvladatelný.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět, který krásně dává smysl, když do něj vidíte do hloubky. Vyžaduje však obrovské úsilí, hodiny a hodiny tvrdé dřiny strávené nad skripty a zápisky.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Obsah učiva byl bez pochyby zajímavý, podle mě je však celý systém tohoto předmětu nepříjemný. Část učiva z něho se probírá na semináři, proč potom seminář není povinný (nebo součástí analýzy jako další přednáška)? 5 minitestů, 2 velké testy (u kterých je často extrémně nevyvážená náročnost u jednotlivých skupin, takže je to dost o štěstí). S trochou toho štěstí se dostanete ke zkoušce, kde si musíte projít písmenou částí (obsahující i něco z teorie). Z té dostanete známku, která by měla přibližně rozhodovat o výsledné známce. Tu mi opět přišlo, že se složitost od termínu k termínu příliš lišila. A nakonec ústní, kde mi přišlo, že známky (nebo vůbec to, jestli jste nešli domů), velice záviselo na aktuální náladě zkoušejícího.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Skvěle vedený předmět jako MAB3.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Pěkné pokračování kurzů analýzy.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Poslední matematická analýza je rozhodně nejobsáhlejší co se týče probírané látky a jsou vyžadovány znalosti z předcházejících matematických předmětů (analýza i lingebra). Teorie míry je velice abstraktní, ovšem je též výjimečně elegantní.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Předmět rozšiřuje studentovi znalosti do více dimenzí. Bohužel po výborných kapitolách hledání extrémů a teorie implicitních funkcí přišla teorie míry, která do předmětu vypustila spoustu abstrakce, na kterou jsem do té doby nebyl zvyklý. Zápočtové písemky byly o úroveň nad příklady, co jsme dělaly na cvičeních, zkouškový test byla loterie a ústní část byla o něco obsáhlejší, než na MAB3, takže předmět mi sebral asi nejvíce času z celého semestru.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Skvěle odprezentovaný předmět. Náročnost odpovídající. Díky jasně daným podmínkám student ví, co se má učit a pak už je na jeho svědomí, jak dobře se připraví.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Tím, že MAB4 vyučuje opět docent Krbálek, předmět funguje stejně jako MAB3 a je jednodušší se orientovat ve stylu výkladu a získávání zápočtu. Tento fakt je ovšem vyvážen množstvím látky - probírají se funkce více proměnných a Lebesgueův integrál, každé téma by však sneslo vlastní předmět.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Opět skvěle vedený předmětst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Pokračování matematické analýzy. Tentokrát velmi abstraktní.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Předmět obsahuje matematický aparát, který vám paradoxně konečně osvětlí celé dva roky fyzikálních předmětů.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Zakončení analýzy.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Za mě příklady zkousnutelnější než v MAB3, teorie naopak. Ale otázka je, jestli to nejsou jen následky tréninku a únavy materiálu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Nemůžu si pomoct, ale MAB4 byla obsahově nejnudnější analýza. Abstrakce předmětu v kapitolách o teorii míry roste nade všechny meze. Obsah cvičení je k získání dostatečného počtu bodů na zápočet nedostačující, je třeba procházet jak zkouškové, tak zápočtové zadání z minulých let.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Bohužel, předmět je veden opravdu hodně nešťastně ze strany doc. Krbálka a podle mě i velmi špatně odcvičen - ať už od Mgr. Kozáka nebo Ing. Kostkové.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
N :
Oznámkujte předmět [18]
Průměr odpovědi: 1.78
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 61 % [11]: 1 (výborně)
- 2 : 16 % [3]: 2
- 3 : 11 % [2]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 55 % [10]: ano
- 3 : 27 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká