Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krejčiřík David Mgr. DSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 20
  • Procento hodnotících: 15 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Osobní a přátelský přístup, nemá naučené přesné postupy řešení jednotlivých příkladů, nýbrž na ně jde obvykle čistě intelektem, zamyšlením, vtipem, logikou a přesto strukturovaně a ve většině případů to vede k výsledku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • opravdu jde o pochopeni problematiky; vyklad v souvislostech s jinymi oblastmi; ukazuje cestu, jak si lze temer cokoliv odvodit bez zbytecneho uceni se nazpamet. Vyklada s lehkosti a misty vtipne. Vyborny zapis na tabuli.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Pan Krejčiřík je velmi ochotný vše klidně i několikrát znovu vysvětlit. Je pro něj důležité vidět, že student látce skutečně rozumí. Má velmi vstřícný a přátelský přístup a skvělý humor. Jde vidět, že když studenti dávají pozor a spolupracují, tak ho učení velmi baví. Cvika pana Krejčiříka můžu jedině doporučit. Cvika, která učil on, byly jednoznačně nejlepší v letním semestru.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Myslím, že by mohl stihnout víc příkladů, kdyby se snažil, aby to trochu víc odsýpalo, např. kdyby vyvolával lidi bez zbytečných průtahů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • mozna vytvorit jakousi "kucharku" resenych prikladu v TeXu, ale to je malickost.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Nic mě nenapadá.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký