[01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 28 / 91
- Procento hodnotících: 30 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 91 studentů.
- Ukončilo předmět: 41 studentů.
- Průchodnost: 45 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
-
Po analýze 1 pro mě velká změna, důkazy už jsou jasnější a probíraná látka byla zajímavější-st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Syllabus je okst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Velmi náročný předmět, rozhodně nejtěžší v celém letním semestru (a v podstatě i v celém prvním ročníku).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Opět nejnáročnější předmět semestru, ale díky perfektním přednáškám a přívětivému přístupu prof. Pelantové jsem si druhou analýzu vysloveně užil. Oproti MA1 je to jako nebe a dudy. Díky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Předmět je zajímavý a skvěle vedený.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Nejobtížnější a pro mě nejzajímavější předmět druhého semestru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Pokračování tolik oblíbené matematické analýzy - o něco zábavnější, mnohem náročnější a zajímavější.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Předmět navazující na Matematická analýza 1, jsou potřeba znalosti i z tohoto předmětust. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Důležitá součást matematického základu. Určitě se vyplatí si zapsat MAA2 než MAB2, je-li možnost, myslím si, že jsou zhruba stejně náročné, ale za áčkovou je o 3 kredity víc + samozřejmě možnost studia matematických oborů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
předmět, ve kterém jsem konečně začal chápat některé principy matematické analýzyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Kvalitně podané přednášky profesorkou Pelantovou. Bylo možné dělat dobrovolné domácí úkoly. Za jejich splnění plynula výhoda k písemné zkoušce. Pravidla se dozvíte na první přednášce.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Ok.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
S předmětem jsem spokojený.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Na můj vkus byl předmět místy až příliš detailní.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
-
njedůležitější předmět letního semestru, nepodcenit, zkouška je férovást. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Skvělý, náročný předmět.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Podle mého názoru nejzajímavější (a dost možná také nejužitečnější a nejtěžší) předmět semestru. Rozdíl oprati prvnímu semestru byl propastný a příjemný.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi dobře zorganizované a utříděné učivo.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Pokračování MA1, jen trochu náročnější.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
ok. Zkousku a pochopeni problematiky mam jen diky perfektnimu cvicicimu.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Snažte se a dělejte úkoly, ty dost pomohou.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
-
Nosné rameno studia na fakultě.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
N :
Oznámkujte předmět [28]
Průměr odpovědi: 1.21
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 78 % [22]: 1 (výborně)
- 2 : 21 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 85 % [24]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká