Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 28 / 91
  • Procento hodnotících: 30 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 91 studentů.
  • Ukončilo předmět: 41 studentů.
  • Průchodnost: 45 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
    • Po analýze 1 pro mě velká změna, důkazy už jsou jasnější a probíraná látka byla zajímavější-
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Syllabus je ok
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Velmi náročný předmět, rozhodně nejtěžší v celém letním semestru (a v podstatě i v celém prvním ročníku).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Opět nejnáročnější předmět semestru, ale díky perfektním přednáškám a přívětivému přístupu prof. Pelantové jsem si druhou analýzu vysloveně užil. Oproti MA1 je to jako nebe a dudy. Díky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Předmět je zajímavý a skvěle vedený.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Nejobtížnější a pro mě nejzajímavější předmět druhého semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Pokračování tolik oblíbené matematické analýzy - o něco zábavnější, mnohem náročnější a zajímavější.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Předmět navazující na Matematická analýza 1, jsou potřeba znalosti i z tohoto předmětu
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Důležitá součást matematického základu. Určitě se vyplatí si zapsat MAA2 než MAB2, je-li možnost, myslím si, že jsou zhruba stejně náročné, ale za áčkovou je o 3 kredity víc + samozřejmě možnost studia matematických oborů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • předmět, ve kterém jsem konečně začal chápat některé principy matematické analýzy
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Kvalitně podané přednášky profesorkou Pelantovou. Bylo možné dělat dobrovolné domácí úkoly. Za jejich splnění plynula výhoda k písemné zkoušce. Pravidla se dozvíte na první přednášce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Ok.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • S předmětem jsem spokojený.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Na můj vkus byl předmět místy až příliš detailní.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • njedůležitější předmět letního semestru, nepodcenit, zkouška je férová
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Skvělý, náročný předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Podle mého názoru nejzajímavější (a dost možná také nejužitečnější a nejtěžší) předmět semestru. Rozdíl oprati prvnímu semestru byl propastný a příjemný.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Velmi dobře zorganizované a utříděné učivo.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Pokračování MA1, jen trochu náročnější.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • ok. Zkousku a pochopeni problematiky mam jen diky perfektnimu cvicicimu.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Snažte se a dělejte úkoly, ty dost pomohou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
    • Nosné rameno studia na fakultě.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
N :  Oznámkujte předmět [28]

Průměr odpovědi: 1.21

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 78 % [22]: 1 (výborně)
  • 2 : 21 % [6]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [24]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká