Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Maryška Jiří Ing. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 22
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
66 % [4]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Prístup ku študentom mimo cvičení.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jeho humor je naprosto úžasný, když si za jedno nebo dvě cvika zvyknete. Je velmi ochotný cokoliv dovysvětlit, ale zároveň vás nenápadně upozorní, že "tohle byste teda měli znát".
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Dobrý přístup ke studentům - přátelský a zábavný. Látku umí podat dobře. Doplňuje mezery z přednášek.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Pohodový přístup. Látku vysvětluje hezky a plynule, ne přehnaně rychlým tempem.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Zopakování látky z přednášek, celková atmosféra na cvičení
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Namiesto srandičiek na hodinách by sa mal venovať výkladu látky a zbytočne nevyvolávať ľudí k tabuli ku každému príkladu. Zbytočne to stresuje.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Pre mňa cvičenia neboli zrovna najzábavnejšie. Humor p. cvičiaceho sa chce podobať tomu, ktorého predstaviteľom je p.dekan, čo nie vždy vychádza. Niekedy som z cvičení nerozumel skoro nič, pretože spôsob výkladu mi nevyhovoval. Pozitívne hodnotím obtiažnosť zápočtových testov.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • V písemkách se objevují příklady, které nejsou na cvičeních ani typově naznačeny, dokonce některé identity cvičící ani řešit neumí. Bylo by vhodné, aby se obtížnost zkouškové písemky a cvičení srovnala.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Cvičení jsou oproti přednášce úžasná. Jsou zajímavá a člověk si z nich opravdu něco odnese. Navíc lze během nich pochopit látku, kterou z přednášky lze chápat jen velmi obtížně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [4]: obtížný
  • 3 : 33 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký