Maryška Jiří Ing. - [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 22
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Prístup ku študentom mimo cvičení.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Jeho humor je naprosto úžasný, když si za jedno nebo dvě cvika zvyknete. Je velmi ochotný cokoliv dovysvětlit, ale zároveň vás nenápadně upozorní, že "tohle byste teda měli znát".st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Dobrý přístup ke studentům - přátelský a zábavný. Látku umí podat dobře. Doplňuje mezery z přednášek.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Pohodový přístup. Látku vysvětluje hezky a plynule, ne přehnaně rychlým tempem.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Zopakování látky z přednášek, celková atmosféra na cvičeníst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Namiesto srandičiek na hodinách by sa mal venovať výkladu látky a zbytočne nevyvolávať ľudí k tabuli ku každému príkladu. Zbytočne to stresuje.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Pre mňa cvičenia neboli zrovna najzábavnejšie. Humor p. cvičiaceho sa chce podobať tomu, ktorého predstaviteľom je p.dekan, čo nie vždy vychádza. Niekedy som z cvičení nerozumel skoro nič, pretože spôsob výkladu mi nevyhovoval. Pozitívne hodnotím obtiažnosť zápočtových testov.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
V písemkách se objevují příklady, které nejsou na cvičeních ani typově naznačeny, dokonce některé identity cvičící ani řešit neumí. Bylo by vhodné, aby se obtížnost zkouškové písemky a cvičení srovnala.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Cvičení jsou oproti přednášce úžasná. Jsou zajímavá a člověk si z nich opravdu něco odnese. Navíc lze během nich pochopit látku, kterou z přednášky lze chápat jen velmi obtížně.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 66 % [4]: obtížný
- 3 : 33 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký