Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Nguyen Zbyněk Bc. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 20
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Je mladý, takže zná studentské útrapy. Snad jako první cvičící nám dokázal poskytnout "pozitivní" motivaci, která nespočívala v těžších testech a vyšších nárocích, jako to vidíme od "zapšklých" docentů a profesorů. Často v plné míře nahrazoval přednášky, protože sám ví, že kdovíjak přínosné nejsou, což mělo za následek velké množství náhradních cvičení (ale ve finále se to vyplatilo). Je vidět, že přípravou na každou hodinu stráví hodně času. Chce, aby pro nás jeho hodiny byly co nejpřínosnější, do posledního dechu co nejsrozumitelněji vysvětluje danou látku. Oceňuji, že nám dával k dispozici audionahrávky svých cvičení spolu s vyfocenými tabulemi.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • srozumitelné vysvětlení náročné látky, odpovídající zápočtové testy
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Zápal, je velice hodný, milý a přívětivý. Rád pomůže. Vysvětlí - pokud máte možnost, jděte k němu :)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Vstřícnost, ochota, videa a materiály. Ještě lepší by ale bylo cvičení natáčet, když už se dělá záznam. Z fotek tabulí není vůbec poznat návaznost a pořadí.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • blízkých vztah se studenty, otevřenost
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Suverénně nejlepší cvičící prvního ročníku. Velmi oceňuji lidský a přátelský přístupem ke každému studentovi, a navíc schopnost se vcítit do role studenta. Cvičení byla přehledná a dobře rozvržená. Navíc ze všech cvičení byla k dispozici audio nahrávka a fotografie probrané látky na tabulích. Dále bych ocenil vysvětlení matematického aparátu, který byl zapotřebí u spousty příkladů, protože většina cvičících na aparát nebere ohledy a spousta věcí padá z nebe, což studentům ve finále brání hlubšímu porozumění. Proto mi přijde velice nešťastné až omezené vyjádření studenta, který navštěvoval cvičení z mechaniky minulý semestr a napsal zde do ankety, že pro něj bylo braní matematického aparátu na obtíž. Tento názor mi nepřijde hodný studenta FJFI, který by se právě naopak měl zajímat o hlubší porozumění. Ve finále tedy nemám tomuto cvičícímu co vytknout a pouze bych rád poděkoval za příjemná a přínosná cvičení. Na závěr bych už pouze dodal, že mě velmi zklamalo zjištění, že tento cvičící už v tomto akademickém roce nebude mít na starosti žádná cvičení, což mi přijde jako velká ztráta jak pro fakultu, tak pro studenty.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Občas se do něčeho sám zamotal a někdy v tom rychlém tempu moc drmolí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • místy příliš rychlé, dohánění na konci semestru
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • -nic-
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Volat lidi k tabuli, od toho jsou to cvičení. Netvářit se, jak je hrozné že se používá pokročilejší matematika než známe- to se dělá ve všech fyzikálních předmětech a problém to není. Moc času se věnuje teorii, občas se v ní zamotá, chápu že chce nahradit ne moc kvalitní přednášky, ty se ale dají nahradit i čtením první části skript z TSFA, navíc při skutečném počítání a aplikaci toho myslím lidé pochopí víc. Také jsme kvůli tomu na konci absolutně nestíhali. Bonusová cvičení byla důležitá ale když už se potřeba na zkoušky, bylo jich prostě moc.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • lépe stíhat na cvičení
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Nezaznamenal jsem žádné nedostatky na cvičeních.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R065 Informatická fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Ač se to nezdá, látky je opravdu hodně. Přednášející nestíhal, cvičící nestíhali. Možná by stálo za to mít navíc druhé cvičení alespoň jednou za dva týdny.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Cvičení zcela pokryje náplň přenášeného předmětu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [6]: 1
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 87 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký