Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 28 / 53
  • Procento hodnotících: 52 %
Celkové hodnocení [24]
1:
91 % [22]
2:
8 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [24]
1:
91 % [22]
2:
8 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
    • Zatím nejlepší přednášky na FJFI.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Byly to snad ty nejlepší přednášky, jaké jsem zatím navštívil. S paní prof. byla MAA2 opravdu jízda.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Výborné! Věty a definice jsou doprovázeny ilustrativními příklady, kde se ukáže, co se pojmy myslí, jak věty fungují, jak nefungují, na co je dobré dát si pozor. Přednášky nejsou nudné, určitě jsou přínosné.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Bohužel jsem na mnohých nedával pozor, protože jsem látku nezvládal vnímat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Vyplatí se navštěvovat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Srozumitelné vysvětlení probírané látky, dají opravdu hodně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
    • Skripta jsou naprosto postačující
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Zápisky z přednášek, skripta
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Skripta jsou zcela dostačující. Paní profesorka sice odrazuje od psaní zápisků během přednášek, protože "nemůžeme dělat dvě věci najednou", já jsem ale vlastní poznámky při učení na zkoušku velmi ocenil. Je to na uvážení každého studenta, co mu nejvíce vyhovuje.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Skripta + vlastní poznámky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zápisky, skripta, částečně ještě poznámky od docenta Pošty ze zimního semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • K naučení ke zkoušce jsou velmi nápomocná skripta, ale ve slabších chvilkách pomůžou také vlastní zápisky. Doporučuji si koupit vlastní skripta a dělat si poznámky do nich, to je plně dostačující.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Z koupených skript, v nichž jsem měl nejen z přednášek zápisky tužkou + ze zápisů v sešitě. (Prof. Pelantová si přeje, abychom na přednášce co nejméně psali a co nejvíce mysleli, ale všechno ve skriptech není, nebo není tak jak si to pamatujete z přednášky. Někdy jsem jejího doporučení dbal, ale někdy bylo potřeba si psát, vlastní zápisky jsou myslím nenahraditelné.)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Opravdu objektivní zkouška. Paní profesorka byla naprosto spravedlivá, zde asi nemám co dalšího sdělit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Ze skript a zápisků.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Skripta jsou velice kvalitní, zápisky jsou přesto hodně důležité- více příkladů, některé jinak provedené důkazy, lepší zdůvodnění předpokladů v těžších větách a pod.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [14]
    • Paní profesorka je velmi objektivní, rozhodně nikomu nepřihorší
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Výhodou je nechat si uznat praktickou část ze semestru, příklady v semestru jsou o dost lehčí než ty u zkoušky. Na ústní se zkouší vše, ničemu se nevyhnete.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zkouška je náročná, je potřeba se připravovat cca. 10 - 14 dní. Je potřeba rozumět veškerému učivu, zkouška může mít i několik hodin a téměř na všechno se dostane.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Když člověk dobře napsal dva testy v průběhu semestru, nemusel před ústní částí počítat příklad na řady, resp. integrály. Ústní část je dlouhá a paní profesorka zkouší ze všech oblastí. Učit se vše nazpaměť je cesta do pekel, protože to hned pozná díky svým všetečným otázkám, aby zjistila, jak dobře tomu student rozumí, nikoli jak dobře to umí z hlavy. Obdivuji, jak rychle dokáže prof. Pelantová přijít s protipříkladem. Je přísná, ale zároveň hodná, takže zkouška není vůbec utrpením.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Početní část lze nechat během semestru odpustit 2 testy - první z Taylorova polynomu, číselných a mocninných řad, druhý z integrálního počtu. Pokud test napíšete na 2/3 bodů, máte odpuštěn odpovídající příklad u zkoušky . Početní část se tedy skládá ze dvou příkladů (řady, int. počet), popř. jednoho z nich v závislosti na napsaných písemkách. Ústní část - teorie, hlavně porozumění teorii - bezhlavé šprtání vět a jejich důkazů je nežádoucí, zkoušející vyžaduje porozumění - a to je dobře. Osobní zkušenost: ani jednu větu jsem neměl zpočátku vyslovenou dobře (předpoklady), při důkazu jsem vše doplnil - na známku to nemělo vliv. Zkouška je přiměřeně těžká, hodnocení je spravedlivé.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Zkouška i když trochu náročnější je příjemná (alespoň z pohledu někoho kdo nemusel psát praktickou část na zkoušce)
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • příjemná, ne příliš dlouhá zkouška; trpělivý přístup
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zkouška byla myslím náročná akorát, z mého pohledu zcela objektivní hodnocení, nebylo co vytknout. Prof. Pelantová sice nevyzkouší úplně ze všeho, jak ráda říká, ale z lecčeho. Stoprocentně si ale ověří, do jaké hloubky tomu rozumíte, neb se ptá na detaily, proč jsou nutné předpoklady věty, kde v důkazu narazím, když nějaký předpoklad změním apod.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Doba trvání - 2 až 4 hodiny podle toho, jak vám to jde. Paní profesorka vám průběžně sděluje, v jaké známkové hladině se nacházíte. Rozhodně nemá ráda, když se na nějaké téma vykašlete, ať jsou důvody jakékoliv.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Přístup zkoušející byl neskutečně pozitivní a milý. Připadal jsem si najednou jako bych věděl víc, než jaká byla skutečnost.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Zkouška je náročná, doporučuji se dost připravit. Já jsem selhal, jelikož jsem si špatně nastudoval jedno kratičké téma, takže nic nepodcenit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Náročnost docela vysoká, objektivita také. Skvělí přístup k rozdělování lidí do menších skupinek, velmi rychlé reakce a komunikace se studenty (nesedíte zbytečně půl hodiny než dostanete další otázku...)
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zkouší se opravdu, zda tomu student rozumí, jak o tom přemýšlí a jak má utříbené myšlenky.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • velmi náročná zkouška, z hlediska obsahu i času
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
    • Látka byla podána přehledně a srozumitelně.
      Martin Kovanda st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Jedním z nejlepších přednášejících, všechno je podrobně vysvětleno. Občas přijde i nějaký vtípek.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Paní profesorka přijde na přednášku jen se svazkem klíčů, hodí ho na katedru a začne z hlavy přednášet do posledního detailu. Od první hodiny si pamatovala spoustu z nás jménem, což jen potvrdilo její neuvěřitelně dobrou paměť. Paní profesorka přednáší poutavě, občas udělá pauzu na zajímavou historickou vsuvku - má přehled o všem. Nikdy jsem se na jejích přednáškách nenudil, určitě doporučuji navštěvovat, protože to jsou jedny z nejlepších na fakultě.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Zápal pro matematickou analýzu, srozumitelné předání znalostí, snahu ukázat nám, co se za větami skrývá - vyžaduje pochopení učiva. Navíc je zábavná - ve smyslu, že přednášky jsou poutavé. Bez nadsázky zatím nejlepší přednášející, kterou jsem potkal.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Humor, pamatování jmen (i když to je zároveň poněkud děsivé), probírání důkazů a důraz na pochopení. Také domácí úkoly během semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Je neskutečné jak se paní profesorka dokáže během semestru naučit jména všech lidí přítomných na přednáškách.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • intuitivně vykládané důkazy a srozumitelná vysvětlení
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Osobní přístup, srozumitelný výklad a pěkný zápis. Fajn je taky možnost plusových bodů za úkoly každý týden, která zároveň není vůbec nutná.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Mimořádné pedagogické schopnosti - přednášky se dobře poslouchaly, látka byla vysvětlena srozumitelným způsobem; okamžitě poznala, když někomu ze studentů něco nebylo jasné. Oceňuji ochotu zodpovědět všechny dotazy a poskytnout konzultace. Brilantní paměť na jména. Okamžitě nalezla protipříklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Paní profesorka ví, že jsme zatím v prváku. Ochota zodpovídat dotazy.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Snahu vše pořádně vysvětlit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Velmi vhodný způsob vysvětlování.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Zatím nejlepší přednášející co jsem na FJFI měla. Skvělé vysvětlování, jasné odpovědi na dotazy. Ukazuje různé "chytáky" na které lze narazit, tempo je ideální, zápis na tabuli přehledný.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • mimořádnou schopnost stolkingu svých studentů, byť jich je více než sto neuvěřitelnou paměť
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
    • Ukázala mi, že matematika může být opravdu zajímavá. Na její přednášky jsem se vždy těšil.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
    • v ničem
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Snad jen trochu zlepšit zápis na tabuli, konkrétně začít psát vlevo a skončit vpravo.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • v ničem
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Nemusí zakazovat lidem zapisovat si poznámky. V hodně případech mi to pomohlo orientovat se líp v látce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Možná bych dala více času na dobrovolné úkoly, nebo je nějak jinak rozvrstvila nejde ani tak o náročnost ale spíš o to, že někdy v dané chvíli člověk prostě nemá čas, jelikož pak mají úkoly velký (možná příliš) vliv na písemky, je to trochu škoda.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Říkala jste, že Vám v anketách píší, ať na tabuli píšete zleva doprava a ne naopak, byť jste se snažila, stále nastalo nemálo přednášek, kde jste psala zprava doleva. :-D To se opravdu špatně opisuje do poznámek, zkuste na to myslet více. ;-) Občas se stalo, že jste něco napsala a téměř vzápětí jste to mazala, prosím, nedělejte to. Ano, máme skripta, ale to neznamená, že si děláme poznámky do nich nebo vynecháváme to, co v nich je (většinou je máme půjčená z knihovny), rádi bychom měli kompletní poznámky z přednášek... Raději použijte třetí tabuli, tu jste mnohdy opomíjela.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [18]: 90%-100%
  • 2 : 4 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 8 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 12 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [33]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 45 % [15]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 3 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 4 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 95 % [21]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [24]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 91 % [22]: 1 (výborný)
  • 2 : 8 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5