Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Petrásek Filip Ing. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 18
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Opravdu Vás to naučí a využívá účinné postupy, které jsou složitější na pochopení, ale pak je pocitani snazší. Snaží se, abychom pochopili i proč se co jak pocitat, vysvětluje i matematické pojmy, kterými se počítání řídí. Dává celkem těžké testy, ale když se snažíte tak je uděláte a hodnocení pak není tak tvrdé. Když uděláte zápočet s Petráskem, zkoušku máte skoro v kapse. Objasňuje i přednášku. Fyzika ho baví.
      Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Nahradili jsme si vše co odpadlo a na cvičení je méně lidí než u P. Novotného. Předmět pomohl pochopit a ukázal nám tipové příklady u zkoušek, což je velice užitečné.
      Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • snaží se vysvětlovat, jede příjemným tempem, dává tipy i ke zkoušce
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skvěle vysvětluje látku, doplňuje přednášky a zodpovídá dotazy. Ke konci semestru nabídl několik doplňujících cvičení, kde doprobral/zopakoval látku ke zkoušce.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Upozorňování na zkouškové příklady. Hezký zápis na tabuli, srozumitelnost.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Pro mě ne moc problém, ale mluví do tabule a nepíše nejčitelněji. Takže pokud nesedíte vepředu můžete mít problém.
      Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • nemotat do toho tolik kvantovky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Občas trochu větší písmo.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • ideální množství příkladů, možná sestavit sbírku příkladů jako u tef1, aby člověk nemusel tahat velkou teoretickou fyziku
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Pochopíte na něm i věci z přednášky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký