Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Schmidt Josef Ing. - [02TER] Termika a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 30
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Zatím nejlepší cvičení na FJFI vůbec. Líbilo se mi, že se věnoval i teorii z přednášek. Všechny příklady byly lehce pochopitelné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jeden z top top jaderňáckých cvičících. Všechno dobře vysvětluje a vysvětluje zajímavosti nebo matematické věci i nad rámec toho, co je nutné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Natolik dobré cvičení, že jsem ze z velké části učil právě z poznámek z cvičení jak na praktickou tak i právě na teoretickou část předmětu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Skvělá cvičení, perfektně připraví na zkouškovou písemku. Za mě nejlepší fyzikální cvičící.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Stručný přehled teorie (kterou jsme občas ještě nebrali na přednášce), fér vyvolávání k tabuli, dobrý výběr příkladů i jejich vysvětlování.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Velmi dobrá vysvětlovací schopnost.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Velmi zapálený pro fyziku a dokáže to předat
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Zapálený cvičící, poskytuje možnost pochopit problém do hloubky, ty kdo nemají zájem problematiku pochopit upozorní na důležité vzorce, které je třeba si pamatovat, všechny vzorce před použitím odvodil, jeden příklad často řeší více možnými způsoby, k tomu si našel čas upozornit občas na zajímavý problém a rozvést úvahy nad rámec povinné výuky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Jede se opravdu rychle. Těžko říct jak tempo zpomalit je hodně věcí co se musí stihnout.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 62 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký