Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Smejkal Tomáš Ing. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 34
  • Procento hodnotících: 32 %
Celkové hodnocení [11]
1:
72 % [8]
2:
18 % [2]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
72 % [8]
2:
18 % [2]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Velmi trpělivý cvičící, látku vysvětluje podrobně, jeho cvičení dokázaly připravit na zápočtové testy, vstřícný vůči studentům. Za mě nejlepší cvičící tohoto semestru.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Překvapuje mě, že tohle bylo první cvičení co vedl. Trpělivost, vstřícnost, dobrá atmosféra na cvičeních, sám počítá první příklady z nových kapitol, což velmi pomůže. Přirozený pedagogický talent.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Dobré rozložení látky na cviku - vždy trocha teorie na úvod, pak dané příklady. U tabule v nouzi pomůže a není nepříjemný.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zopakoval potřebné definice a věty, ilustroval je na úvodním příkladu, než nechal počítat nás.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Cvičení byla vždy pohodová. Při počítání příkladů u tabule cvičící nestresuje a pomáhá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Pozitivní přístup, studenty u tabule moc nemučil a pomáhal jim, byl trpělivý, potřebné věci vysvětloval.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Dobře vedená cvičení, po prvním cvičení, už nebylo poznat, že předmět vyučuje poprvé
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Shrnutí potřebné teorie na cvičení, ochotu vysvětlovat a poradit studentovi u tabule, dávání bodů v semestru za domácí úkoly
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Vzhledem k tomu, že 2. zápočtový test má stále podobnou strukturu, ocenila bych, kdybychom na konci spočítali víc takových příkladů (například na reálné integrály pomocí komplexky).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Krasopis na tabuli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Především zápis na tabuli. U písemek dávat jednoznačné zadání a hodnotit všechny správné výsledky, ne pouze ty, které cvičící chtěl aby vyšly. (Například jiný zápis jednoho a toho samého čísla).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Nic mě nenapadá
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Docela pohodová cvičení, žádný stres. Vyplatí se naučit na malé testíky, aby měl člověk nějaký bod navíc k zápočtu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Rozdělené body za minitesty mezi kruhy jednotlivých cvičících vykazovaly nápadně velké rozdíly, chtělo by to víc se sjednotit v náročnosti.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [8]: 1
  • 2 : 18 % [2]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 9 % [1]: obtížný
  • 3 : 45 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 45 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký