Smejkal Tomáš Ing. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 34
- Procento hodnotících: 32 %
Celkové hodnocení [11]
1: |
|
72 % [8] |
2: |
|
18 % [2] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.36
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
72 % [8] |
2: |
|
18 % [2] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.36
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Velmi trpělivý cvičící, látku vysvětluje podrobně, jeho cvičení dokázaly připravit na zápočtové testy, vstřícný vůči studentům. Za mě nejlepší cvičící tohoto semestru.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Překvapuje mě, že tohle bylo první cvičení co vedl. Trpělivost, vstřícnost, dobrá atmosféra na cvičeních, sám počítá první příklady z nových kapitol, což velmi pomůže. Přirozený pedagogický talent.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Dobré rozložení látky na cviku - vždy trocha teorie na úvod, pak dané příklady. U tabule v nouzi pomůže a není nepříjemný.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zopakoval potřebné definice a věty, ilustroval je na úvodním příkladu, než nechal počítat nás.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Cvičení byla vždy pohodová. Při počítání příkladů u tabule cvičící nestresuje a pomáhá.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Pozitivní přístup, studenty u tabule moc nemučil a pomáhal jim, byl trpělivý, potřebné věci vysvětloval.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Dobře vedená cvičení, po prvním cvičení, už nebylo poznat, že předmět vyučuje poprvést. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Shrnutí potřebné teorie na cvičení, ochotu vysvětlovat a poradit studentovi u tabule, dávání bodů v semestru za domácí úkolyst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Vzhledem k tomu, že 2. zápočtový test má stále podobnou strukturu, ocenila bych, kdybychom na konci spočítali víc takových příkladů (například na reálné integrály pomocí komplexky).st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Krasopis na tabuli.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Především zápis na tabuli. U písemek dávat jednoznačné zadání a hodnotit všechny správné výsledky, ne pouze ty, které cvičící chtěl aby vyšly. (Například jiný zápis jednoho a toho samého čísla).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Nic mě nenapadást. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Docela pohodová cvičení, žádný stres. Vyplatí se naučit na malé testíky, aby měl člověk nějaký bod navíc k zápočtu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Rozdělené body za minitesty mezi kruhy jednotlivých cvičících vykazovaly nápadně velké rozdíly, chtělo by to víc se sjednotit v náročnosti.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 72 % [8]: 1
- 2 : 18 % [2]: 2
- 3 : 9 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 9 % [1]: obtížný
- 3 : 45 % [5]: středně obtížný
- 4 : 45 % [5]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký