Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 56
  • Procento hodnotících: 28 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 56 studentů.
  • Ukončilo předmět: 45 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
    • Užitečný náhled na dvě partie matematiky co se jinam nepodařilo umístit. Fourierovy řady a komplexní analýza. Předmět nenáročný (oproti zbytku poviného jádra), ale ne zadarmo.
      Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Předmět zajímavě doplňuje matematické znalosti.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • VYMA je úvod do nezbytného matematického aparátu, jako je Fourierova transformace a počítání v komplexní rovině. Spousta studentů nenavštěvovala přednášky kvůli existenci wikiskript, což je škoda, protože přednášeky byly super.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Obsahově zajímavý předmět. Spousta studentů nenavštěvuje přednášky, i přestože jsou velmi kvalitní. Líbí se mi možnost získání zkoušky za dobrý bodový zisk během semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Zkoušku si lze nechat prominout za dobře napsané zápočtové písemky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Jsem pro povolení jedné absence na cvičení bez stržení bodu, za další strhávat, jak je to doposud.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Velmi příjemná matematika. Klade se více důraz na praktické využití daných praktických poznatků, důkazy se dělají, ale na zkoušce nevyžadují (pro mě super).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Je to dobrý předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Matematický předmět, který se zabývá hlavně fourierovým rozvojem a komplexními čísly. Pohodový a zároveň zajímavý předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Řekl bych, že tento předmět je tak nějak zbytečný.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Ve výsledku pohodový předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Jeden z jednodušších předmětů v tomto semestru...
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Velmi zajímavá a užitečná oblast matematiky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Celkom oddychový predmet
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Objem probírané látky odpovídal časové dotaci, takže se vše odpřednášelo i odcvičilo.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • S výukou předmětu jsem spokojený. Navíc je v porovnání s analýzou 4 jednodušší jak v látce, tak v přístupu k zápočtu a zkoušce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
N :  Oznámkujte předmět [16]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 56 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [6]: 2
  • 3 : 6 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 87 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká