Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrána Leopold Ing. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 19
  • Procento hodnotících: 52 %
Celkové hodnocení [10]
1:
30 % [3]
2:
50 % [5]
3:
20 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.90

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
30 % [3]
2:
50 % [5]
3:
20 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.90

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Je to nezapomenutelná show!
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Ďalšie pokračovanie zábavného a odľahčeného výkladu matematickej analýzy.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • n přednáškách vládla příjemná atmosféra, pan tajemník vtipkoval a zároveň vykládal, výklad byl veden mnohem lépe než v zimním semestru
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Přednášky byly zábavné a taky často složité, ale pan tajemník nám úspěšně věci a smysl vyjasnil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Tempo je možná trochu moc rychlé. Problematický je zápis na tabuli. Jinak jsou však přednášky pana tajemníka příjemné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Wikiskripta a skripta pana tajemníka postačí na vše.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Wikiskriptá, skriptá p.inžiniera Vránu a poznámky z cvičení bohato stačia.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • do wikiskript jsem ještě vpisovala vlastní poznámky, bohužel mírně choatický výklad pana tajemníka nedovoluje použít pouze vlastní zápisky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Wikiskripta, vlastní poznámky s občasným pohledem do klasických skript
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • wikiskripta + vlastní zápisky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Hlavně vlastní poznámky a wikiskripta.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Zkouška je zase zážitkem na celý život. Pan tajemník vás samozřejmě během zkoušky asi 5x vyhodí. Také vám nabídne minerálku, kterou ovšem při skutečném vyhození musíte vrátit! Vtípky stranou, byla tato zkouška velmi příjemná a pohodová, pan tajemník je velmi milý a jeho komentáře jsou jen vtípky. Ovšem, nepodceňujte to, zkouška není zadarmo.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • V porovnání s analýzou 3 byla zkouška mnohem příjemnější. Zřejmě to je i tím, že člověk ví co čekat.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • P. tajomník toľko neprihliada k výsledku písomky tak, ako tomu bolo v zimnom semestri. Humor vládne celej skúške nepretržite od prekročenia prahu dverí kancelárie p. Vránu až po zápis výslednej známky. Človek musí brať všetko s nadhľadom a humorom, inak sa psychicky položí. Zároveň je dobré bojovať o čo najlepšiu známku a vtipkovať spolu s p. tajomníkom.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • zkouška má obdobnou strukturu jako ta v zimním semestru, asi nejpříjemnější zkouška z analýzy co jsem za dva roky absolvovala.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Příklady na písemnou jsou podobné těm co visí na FTP. Ústní probíhá ve stejném stylu jako předchozí semestr: vše co řeknete může být použito proti vám, takže neříkejte blbosti pokud nemáte křídla.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Stejný průběh jako na "trojkové" analýze. Oceňuji rozumné hodnocení písemné části, kde je možno získat velký počet bodů i při nějaké numerické nesrovnalosti, ale správném postupu a myšlence.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Ne každý je schopen přenést se přes styl humoru pana tajemníka. Některé lidi to dokáže znejistit do takové míry, že u zkoušky "zatuhnou". Je důležité opravdu nebrat spoustu věcí, co u zkoušky padnou, zcela vážně. Také by bylo dobré, kdyby se písemná zkouška buď skládala v jiný den než ústní, nebo byla součástí ústní zkoušky (aby zkoušející mohl studenta, co problematice rozumí, ale je jenom nervózní, trochu popostrčit). Myslím si, že by to více reflektovalo reálné znalosti studenta. Nynější systém reflektuje psychickou odolnost studenta stejně dobře jako jeho znalosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Písemka je poměrně težká, ale naštěstí není hodnocena příliš striktně, jako např. u DIFRu. Zkoušející je dle mého názoru objektivní. Avšak ač se snaží situaci nadlehčit vtipkováním o vyhození studentů, někoho to může vyvést z míry (i přesto, že už si člověk mohl po MAA3 zvyknout). Zkouška je tedy velmi náročná na psychiku studenta. Celkově je zkouška z MAA4 hodně vyčerpávající.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Přátelská atmosféra, je to zážitek, když něco vymyslíte, jste na sebe hrdí.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Vránovitost - vtíp, trolling studentů, nádhled nad látkou a ochota vše dovysvětlit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Je velmi zábavný a výklad mu krásně plyne. Značnou část předchozí přednášky vždy zopakuje.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Ľudský prístup a humor.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • znalost tématu a přehled v něm, zapálení pro učení a respekt ke studentovi
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Zápal pro předmět, který je pan tajemník schopen předávat dál.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Smysl pro humor a matematiku. Vtipy jsou pro udržení pozornosti velmi přínosné. A nedělejte si hlavu, pan tajemník má sice občas svérázný smysl pro humor, ale stejně vás nevyhodí když to budete umět. Možná.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Umí analýzu podat velmi zábavnou formou. Člověk na předášky pana tajemníka rád chodí (stejně jako v MAA3).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Zápis na tabuli, formulácia viet a ich následný zápis. Miestami z rozprávania p.tajomníka nie je jasné, čo má na mysli, a potom sa študent stráca v učive.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • trochu lépe strukturovat zápis na tabuli
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Některé příklady jsou sice krásné ve své obecnosti, ocenil bych ale mnohem přízemnější příklady, které by umožnily lepší pochopení látky. Také bych ocenil více příkladů. Zápis na tabuli je sám o sobě zcela nepochopitelný, některé věci by chtěly více rozepisovat. Předmětu by slušela nová skripta, která by svým obsahem odpovídala přednáškám. Wikiskripta jsou v nějterých místech příliš zkratkovitá a někdy dokonce i chybná.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Látka bohužel není podána moc srozumitelně. Ústní část je v pořádku, ale zápis na tabuli je příliš strohý, což je chvílemi matoucí. Zvlášť, pokud se student zamyslí nad látkou a pak chce opsat, o co přišel. Největším nedostatkem je absence kvantifikátorů v zápisu na tabuli.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Mohl by psát více věcí na tabuli. I kdyby to byly zkratky. Líbí se mi například Nť (nechť), které používá pan Klika.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 10 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 50 % [8]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.90

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 20 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5