[01MAA4] Matematická analýza A4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 23
- Procento hodnotících: 43 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 23 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
4. část analýzy, závěrečná. Jednodušší než MAA3.Filip Papoušek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Předmět je zábavný a náročný. Potvrzuje, že když chcete, tak to zvládnete.Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Zatím nejlepší matematická analýza.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Poslední analýza. Objem učiva se stále zvětšuje.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Zaujímavá látka v rámci predmetu, niekoľkonásobne menej abstraktná, ako v zimnom semestri na MAA3.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Poslední díl z cyklu Matematická analýza A vás zavede do tajů lebesgueova integrálu, komplexní a analýzy variet. Probíraná látka je mnohem lépe uchopitelná než ta v zimním semestru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Danielova konstrukce Lebesgueova integrálu není tak složitá jak někdy pan tajemník varuje, možná se jedná o jednu z nejlehčích analýz z áčkové větve.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Pokračování MAA3, podle mě trochu srozumitelnější než předchozí semestr.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Velmi náročný předmět, rozhodně je důležité nepodcenit průběžnou přípravu. Upřímně se domnívám, že takové množství učiva se nejde na jeden den kvalitně naučit. Předmětu by rozhodně seděl styl zkoušení jako u předmětu MAA2 nebo MAB3+4, tedy nějakým způsobem buď oddělit písemku, nebo ji integrovat do ústní.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
MAA4 je velmi obtížná. Teorie sice není tak náročná na pochopení, jako v případě MAA3, je jí ovšem opravdu hodně. Příklady jsou taky celkem težké, především jejich řešení často dlouho trvá, ale dají se napočítat. Celkově je ale analýza 4 samozřejmě zábavná, stejně jako předchozí. Zápočet je za účast.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 60 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [9]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká