Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vybíral Jan doc. RNDr. Ph.D. - [01MAPR] Markovské procesy

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 12
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky byly na velmi špatném místě, po numerice ve vymrzlé 101 se přesunout do sluníčkem rozpálené 207, to šlo bohužel opravdu těžko při přednášce neusnout...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Systém dobrovolných příkladů u tabule se mi moc líbil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Systém domácího vypracování případů je zajímavý, ale má řadu nevýhod. Za prvé, pokud člověk vůbec nemá nápad, jak na to, může nad tím bez výsledku prosedět hodiny a na to studenti moc nemají čas, takže asi bylo fajn, dá k dispozici materiály už na začátku. Druhak, pokud si to člověk sám všechno připraví, tak je pak na cvičení úplně zbytečně. A pokud si to nepřipraví, má jen velmi nízkou šanci pochopit, co přesně se děje, neboť většina studentů neumí problematiku u tabule dobře podat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky a kniha.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Vlastní zápisky... Doufala jsem, že v místech, kde je mi látka nejasná, mi pomůže doporučená kniha, nicméně ta je ještě stručnější než přednášky...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Pan docent se snažil zkoušku odbýt co nejrychleji, nebylo těžké ji získat, i když člověk třeba půlku látky nijak zvlášť neuměl, protože položil pouze dvě otázky, které nebyly nijak dobře rozvrstvené. Kladně hodnotím zadávání otázek tak, aby to nikdo neměl těžší (což je takové trochu sporné, pokud někdo dostane příklad ze cvičení a někdo příklad, co nikdy neviděl, v tom je opravdu velký rozdíl), a objektivní hodnocení zpracovaných otázek.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Jednoznačně pohodu, dobře čitelný zápis na tabuli, ochotu cokoliv vysvětlit trochu lépe, jinak, když je třeba
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Počítačová učebna netřeba.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký