Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vybíral Jan doc. RNDr. Ph.D. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 6
  • Procento hodnotících: 66 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Prístup ku študentom a umenie podať látku zrozumiteľne a miestami zábavne. Človek má pocit, že tomu rozumie.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • jeho učitelský cit a celkově velmi dobrý výklad a stěrku na tabuli, látku vysvětluje z mírně matfyzáckého pohledu, což může být pro mnohé nápomocné
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Dobře vysvětluje probíranou látku, pokud cvika předbíhají přednášku přehledně shrne věty a definice, které budeme na cvičení používat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Výborný smysl pro humor, který ovšem nemá negativní vliv na pedagogické schopnosti. Cvičení byla zábavná a člověk se na nich hodně naučil. Na každé další cvičení jsem se těšil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • V príliš pomalom a rozvláčnom výklade menej dôležitých častí látky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • nic mě nenapadá
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nemám žádné výhrady. Vše je ideální.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Výborne zvládnuté cvičenia. Žiadne vážne výhrady.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • cvičení probíhala dobře a strukturovaně, držela se linie přednášek, bylo by vhodné mít někde zveřejněné propočítávané příklady i s řešením a dále doporučit nějakou další sbírku na procvičení dané problematiky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Možná by se hodilo ubrat jednu hodinu z kvadrik a dát tím větší prostor komplexní analýze.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Látka je užitečná a zábavná. Příklady sice trvají občas dlouho, na to si ale člověk rychle zvykne. Jediným nedostatkem bylo, že k některým kapitolám bylo trochu málo příkladů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [2]: lehký
  • 5 : 50 % [2]: velmi lehký