01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 15 / 102 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 102 studentů.
Ukončilo předmět: 41 studentů.
|========............| 40 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • Probíraná látka mě příliš neoslovila, i když se paní docentka velmi snažila. Naštěstí nároky na zápočet nebyly vysoké.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé věci spíš na rozšíření obzoru a možnost vidět víc souvislostí, jestli vás matika aspoň trochu zajímá, tak vás to bude bavit. Časově to není moc náročný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkem zajímavá látka (např. principy RSA šifrování), motivující příklady, na druhou stranu trochu nezáživný výklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matika trosku z ineho pohladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu dobrý předmět, člověk se krom probírané látky učí i dokazovat. Doporučuji každému, kdo chce na matiku A.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Posta prechadzal latkou prilis rychlo, castokrat ju neobjasnil dostatocne. Studenti boli nuteni nad tym dlho rozmyslat, cim sa ale prave kvoli ucitelovej rychlosti dostavali do zacarovaneho kruhu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl vcelku jednoduchý na zvládnutí, probíraná látka vcelku lehká, pokud chodíte na hodiny a občas něco zpočítáte.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé úlohy na úrovni středoškolské matematické olympiády.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cely semestr jsem se desila, ze potrebnych pet bodu nezvladnu ziskat, ale zaverecny test byl opravdu mnohem snazsi nez domaci ukoly. je jen skoda, ze je na nej pouze jeden pokus - clovek nevi, do ceho jde a je (zbytecne) ve stresu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • LA
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • fccghv
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jsem, rád, že jsem DIM absolvoval.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [15] 2.20
1 : |=====...............| 26 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |====................| 20 % [3] neutrální
4 : |===.................| 13 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [15] 3.07
1 : |===.................| 13 % [2] rozhodně ano
2 : |===.................| 13 % [2] spíše ano
3 : |=========...........| 46 % [7] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [3] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [15]
1 : |====................| 20 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 13 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 13 % [2] ano i ne
4 : |========............| 40 % [6] spíše ne
5 : |===.................| 13 % [2] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [15]
1 : |===.................| 13 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [5] spíše ano
3 : |========............| 40 % [6] ano i ne
4 : |===.................| 13 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne