Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01KOPO] Kombinatorické počítání
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 10 / 38
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [98] 1.52
1 : |=============.......| 64 % [63]  
2 : |====................| 21 % [21]  
3 : |==..................| 12 % [12]  
4 : |....................| 2 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • v poutavosti výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkusit řešit i nějaké trochu lehčí úlohy, případně zajímavější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Snaží se látku poměrně srozumitelně vyložit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost, ochotu znovu vysvětlovat určité pasáže
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • patri mezi nejlepsi ucitele na skole. latku podrobne vysvetli, nedela ze studentu idioty a pozaduje skutecne jen to, co predem stanovi jako podminky zapoctu (studenti chodi k tabuli, kdyz sami chteji, s priklady, ktere si meli moznost promyslet doma+ zapoctovy test). osobne mi tenhle styl cviceni, ktere je spise prednaskou, nesmirne vyhovuje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 1.30
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 2.90
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [6] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [10]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 10 % [1] 7-10
4 : |==============......| 70 % [7] 11-14
5 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] 1.70
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9] 1.44
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9] 1.44
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [10] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |========............| 40 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |============........| 60 % [6] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne