02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 22 / 230 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 230 studentů.
Ukončilo předmět: 212 studentů.
|==================..| 92 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [20]
  • Podání látky panem docentem Štollem je bravurní. Tento předmět jednoznačně zvýšil můj zájem o fyziku a umožnil mi k ní přistupovat komplexněji, než tomu bylo doposud.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Povídání docenta Štolla nemá chybu. Dějiny fyziky okořeňuje osobitým humorem a snaží se předat i své bohaté životní zkušenosti. Předmět, na který člověk rád chodí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly zajímavé, oddechové, škoda jen, že je většina naposlouchá, Štoll má velký rozhled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé by to bylo, kdybych na to měl čas, většinou jsem využíval k tomu, abych se vyspal nebo udělal úkoly do jiných předmětů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé povídání + kredit za účast...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý, oddechový předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dějiny fyziky s p. doc. Štollem je zajímavá věc, ale nevidím důvod toho, proč je to povinný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nebol zbytocne stresujuci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nekdy si Stollovu knihu Dějiny fyziky rozhodne prectu, jestli prednasky byly vycucem z toho... Jen na tech prednaskach, ve zneti paricich a spicich lidi neslo, nez se stat jednim z nich :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nie som schopny pochopit vyznam tohto predmetu, pozerajuc sa na kopy studentov hrajucich sa na notebookoch v poslednych radoch. Navyse pana prednasajuceho nie je skoro vobec pocut. Predmet by urcite mal byt zaradeny medzi nepovinne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oddechový předmět, kdo má zájem o dějiny, jistě se něco i dozví :-]
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemné povídání o dějinách fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající hodina na dělání domácích úkolů a posléze rychlí odchod na oběd. A ikdyž člověk poslouchá jedním uchem tak člověk se dozví zajímavé věci. Naříklad spojení filosofie a fyziky bylo nádherné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající odpočinek, spojený se získáním zajímavých faktů o fyzice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za studijní materiál jsem považoval knihu Dějiny fyziky (Štoll)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet, zajímavá témata, zajímavá historie dodávající celé fyzice ten rozměr, který se na střední škole často opomíjí (nestíhá). Velmi zajímavé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět si chodí odsedět spoustu studentů, kterí o něj nemají žádný zájem a ruší ty, co zájem mají.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zajimave uvolneni pri narocnem tydnu:)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zajímavý a odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • velice zajimavy predmet, bohuzel jsem na nem musel delat ukoly do dalsich predmetu, tak jsem nebyl 100% koncentrovany
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [22] 2.59
1 : |=======.............| 36 % [8] rozhodně ano
2 : |=...................| 4 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [6] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [6] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [22] 2.55
1 : |====................| 22 % [5] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [2] spíše ano
3 : |============........| 59 % [13] neutrální
4 : |==..................| 9 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [22]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |====================| 100 % [22] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [22]
1 : |=====...............| 27 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [6] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [6] ano i ne
4 : |===.................| 13 % [3] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne