Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
| C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||