Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>