Hoskovec Antonín Ing. - [02KVAN] Kvantová mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 21
- Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Ochotu se vším poradit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
snaha vysvetliť i nemožnéstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Oceňuju, že se ho člověk nemusí bát, je milý a přátelský.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
zrozumiteľnosť, ochota vysvetľovať (aj viackrát), nadšenie pre preberanú látkustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Občas mluví příliš rychle.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
v ničomstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Drasticky zpomalit tempo řeči a psát na tabuli pořádně a čitelně a nic nevynechávat, jemu je ta látka sice jasná, ale nám ne!studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
nedokážeme tak rýchlo premýšľať, ako vie Tondra rozprávať :)studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
myslím že by vôbec neuškodili dve cvičenia do týždňa, stihlo by sa prepočítať viac príkladov a hlavne náročnejších, ktoré sú potom vyžadované na skúškestudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 80 % [4]: lehký
- 5 : 20 % [1]: velmi lehký