Hoskovec Antonín Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 14
- Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Perfektní vysvětlení látky a ochotu scházet se se studenty na konzultace.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Po domluvě byl ochotný udělat speciální cvičení před první a druhou zápočtovou písemkou. Celkově je velice příjemný a dokáže probíranou látku vysvětlit. Zároveň je do toho velice zapálený, což se občas projevuje na jeho tempu. Kdyby mi někdo řekl, že dokáže vysvětlit celý matematický aparát za 5 minut, nedivil bych se. Má parádní kontrolu docházky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Probral vše, co měl. Na každou hodinu byl připravený. Uměl odpovědět na dotazy. Většinu příkladů počítal sám, což mi vyhovovalo více, než kdyby nad každým příkladem přemýšlel student, a také jsme jich více stihli probrat. Varuje, když se objeví příklad, který studentům dělá problém nebo který je důležitý.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Být méně zbrklý. Občas byl ten zápis a postup výpočtu matoucí.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Nemůžu říct, že by mi vadilo rychlé tempo, protože jsme propočítali všechno a dokonce i srozumitelně, ale umím si představit, že by s pomalejším tempem byly hodiny příjemnější.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
U některých příkladů by bylo dobré podrobněji rozepsat postup. Občas nám potom doma trvalo přijít na to, jak se z integrálu na jeden řádek stal najednou integrál poloviční.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Velké rozdíly v náročnosti zápočtových testů.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Víc hodin týdně.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [1]: obtížný
- 3 : 80 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký