Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM1] Diskretní matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 23 / 91
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 91 studentů.
  • Ukončilo předmět: 62 studentů.
  • Průchodnost: 68 %
  • N :  obsah předmětu [8]
    • DIM1 bych doporučil těm, kdo rádi řeší matematické úlohy. Obsah předmětu je opravdu velmi zajímavý a přínosný, plus výklad paní Masákové byl opravdu úžasný. I když se ne vždy jednalo o lehkou látku, na předmět jsem se vždy těšil.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
    • Diskrétní matematika mi přišla relativně náročná, nicméně se mi zdálo, že mnoha jiným studentům nedělala problémy, proto bych na intenzitě neubíral. Bylo zajímavé dozvídat se o této části matematiky a určitě bych ponechal šifrování apod. možná s větším důrazem na historický kontext.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
    • Dobrý obsah a zajímavě zvolené podmínky zápočtu.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
    • Hodně příjemný předmět se zajímavým obsahem a dobře zpracovaným studijním textem. Možná by vůbec nebylo na škodu, kdyby bylo jeho splnění trošku náročnější. Některá témata si po absolvování člověk dost nezažije, protože je neprocvičuje tak moc jako hlavní matematické předměty.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
    • Předmět sám o sobě není nijak zvlášť zábavný či zajímavý, zřejmě v důsledku méně lákavých témat, než jsou probírána v DIM2. Nicméně rozhodně absolvováním DIM1 nic neztratíte a pár užitečných poznatků určitě získáte.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
    • Velice zajímavé, pro mě to byl v prvním semestru nejzajímavější předmět.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
    • V obsahu predmetu mi vadila prehnaná teoretickosť jednotlivých operácii. Po výklade na hodine som mal veľký problém s rátaním diofantických rovníc alebo sústav kongruencí, keďže v nich figurovalo množstvo premenných s množstvom indexov. Za omnoho kratší čas som zvládol pochopiť látku napríklad z videí na YouTube, ktoré sa viac zameriavali na praktické počítanie než na teoretické premenné a indexy.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
    • Změna oproti ostatním matematickým předmětům. Ne vždy jsem všemu rozuměl, což byla ale má vina, neboť tenhle předmět jsem bral spíše jako odpočinkový. Zároveň jsem se ale dozvěděl spoustu zajímavostí o prvočíslech a možná už nebudu mít problém s řešením matematického klokana pro devátou třídu.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
  • N :  zakončení předmětu [2]
    • Během semestru je přehršel domácích úloh (což je určitě dobře), některé jednoduché, jiné jsou těžší, případně se na konci semestru píše opravdu jednoduchý test, získat pět bodů a úspěšně dokončit předmět nebyl problém.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
    • Zajímavý systém udílení zápočtů a velmi zajímavé příklady.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
N :  obsah předmětu [23]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [7]: výborný
  • 2 : 43 % [10]: velmi dobrý
  • 3 : 13 % [3]: průměrný
  • 4 : 8 % [2]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [23]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [7]: výborný
  • 2 : 30 % [7]: velmi dobrý
  • 3 : 30 % [7]: průměrný
  • 4 : 8 % [2]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný