Medková Kateřina Ing. - [01DIM1] Diskretní matematika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 91
- Procento hodnotících: 6 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [3]
-
Látka byla podávána příliš rychle. Dokud se jednalo o příklady apod., bylo to ještě možné zvládnout, ale u teorie už byla rychlost výkladu zcela nad možnosti.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
-
Predmet vedie trochu zvláštnym spôsobom - zadáva úlohy, ktoré študenti majú samostatne vypracovať a následne prezentovať ich riešenie. Táto aktivita však vezme z každej prednášky minimálne tretinu času, takže množstvo konceptov, ktoré mali byť vysvetlené, vysvetlené vôbec nie sú alebo sú len v rýchlosti spomenuté. Aj napriek mojej snahe som si z tohto predmetu neodniesol takmer žiadne nové vedomosti.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
-
Přívětivá, někdy trochu zmatená (zřejmě jen vlivem nízkého věku a tudíž nevelkých zkušeností s výukou).st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
-
P :
hodnocení vyučujícího [6]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 50 % [3]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 50 % [3]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný