Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 66 / 221
  • Procento hodnotících: 29 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 221 studentů.
  • Ukončilo předmět: 175 studentů.
  • Průchodnost: 79 %
  • N :  obsah předmětu [16]
    • Celý předmnět je o učení definic a na přednáškách se probírá stejná látka jako ve skriptech a to v podstatě stejně. Stačí si tedy přečíst skripta. Cvičení jsou o praktickém využití vybraných definic a zdá se, že je to absolutně jiný předmět. Cvičení byla skvělá, ale nepřipravila příliš na zkoušku.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Důležitý předmět, ale přednášky mi moc nedaly a nevyhovovaly mi. Většina věcí mi došla až se cvičícím, důkazy vět z přednášek až během zkouškového, kdy se je toho nával.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Můj celkový dojem z obsahu předmětu byl velmi dobrý, vše bylo důkladně vysvětleno a procvičeno a výklad byl velmi dobře srozumytelný.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Nepatřila jsem k oněm geniálním jedincům, kteří by byli schopni přednášku plnohodnotně vstřebávat celých 100 minut, přesto si myslím, že navštěvovat ji má smysl - už kvůli nezapomenutelným lemmátečkům, epsilonu-nepříteli a předpokladovým automatům docenta Pošty, které mi ve zkouškovém nakonec doopravdy pomáhaly. Přínos cvičení byl naopak nesporný, a to zdaleka nejen díky možnosti vykázat výsledky průběžných testů jako praktickou část zkoušky. Matematická analýza je nejobávanějším předmětem zimního semestru, myslím si ale, že je také jedním z nejzajímavějších.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Obsah předmětu je v pořádku, žádné složité koncepty se neprobírají a příklady jsou přijatelné náročnosti. Přednáška je zábavná a pomůže při učení se na zkoušku.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Opakování středoškolské matiky, ale popsáno matikou vysokoškolskou, velice exaktní, budete se učit nový zápis, nové metody a vzorce. Když to pochopíte, tak vám celá matika začne dávat o něco hlubší smysl. Učební metoda definice-věta-důkaz.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Osobitý výklad, který nesedne každému. Pro mne přednáška, na které se udělají věci, co se normálně nestihnou.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Přednášky korespondují se cvičeními, oceňuji seznam příkladů na každý týden.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
    • Přednášky mě velmi bavily, pan docent Pošta umí velice zaujmout svým vystupováním. Hodně náročná mi přišla sada 30 příkladů každý týden, proto MAN považuji za nejvíc časově náročnou ze všech předmětů v zimním semestru.
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PV
    • Přednášky neuvěřitelně zábavné, látka z části nová, z větší části spíš pracuje s pojmy známými už ze střední školy, které konkretizuje, rozšiřuje, hlavně o novou kategorii "důkazy".
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Příjemná cvičící, ochotná pomoc, strukturovaný výklad, testy trochu težší, ale odpovídají přípravě na cvičeních
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Přínosné a zajímavé - důležitý základ pro pokračování dále.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Velice důležitý předmět pro studium na Jaderce. Pan docent Pošta má svůj vlastní způsob přednášení, který nemusí úplně všem vyhovovat, ale je přesný a většinou jasný.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Základy matematiky, srozumitelně vysvětlené i výborné pdf prezentace pana docenta Pošty, které jsme měli k dispozici na webu.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Základy matematiky, určite potrebný a dôležitý predmet. Netreba podceňovať.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PV
    • Z přednášky není snadné si dělat kvalitnější poznámky a ne vždy pochopíte všechno.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
  • N :  zakončení předmětu [7]
    • Když jsem já dělal zkoušku (zima 2018/19), tak se stačilo naučit "Desatero docenta Pošty" - deset definic, které musel člověk umět naprosto bezchybně. 2 - 4 otázky na desatero byly v každé teoretické písemce. Sebemenší chyba znamenala F, ale pokud to člověk napsal, byl připuštěn k ústní odkud už se nevyhazovalo ani pokud neřekl ani ťuk. (Ale zase... neštvěte zbytečně docenta Poštu.)
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Myslím si, že zakončení tohoto předmětu bylo velmi férové, protože podmínky ke splnění mě přišli jednat fér a dále také, že písemky a pětiminutovky byli na přijatelně obtížné úrovni zvládnutelnosti.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Skúška pomerne náročná na prípravu ak chcete lepšiu známku.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PV
    • Ukončenie predmetu nie je práve najpríjemnejšia skúsenosť - doc. Pošta má veľmi rázny prístup k skúšaniu. Tento prístup je však často dosť subjektívny - skúšajúci niektorým študentom dá šancu opraviť si aj nesprávne napísané definície, zatiaľ čo iných vyhodí len preto, že sformulovali definíciu inými slovami (aj keď správne). Skúška neprebieha vo veľmi férovom duchu, môže sa stať, že aj tí najlepší študenti sú vyhodení kvôli malichernostiam, zatiaľ čo horší študenti dostanú šancu opraviť sa aj niekoľkokrát a odídu s lepšími známkami.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Vyplatí se průběžně se připravovat a počítat si kvůli průběžným písemkám v průběhu semestru.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Zápočet je za docházku na cvičení a občas jít počítat k tabuli.
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PV
    • Získat zápočet není těžké, zkouška je samostatná kapitola...
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
N :  obsah předmětu [65]

Průměr odpovědi: 1.91

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 32 % [21]: výborný
  • 2 : 47 % [31]: velmi dobrý
  • 3 : 13 % [9]: průměrný
  • 4 : 4 % [3]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [66]

Průměr odpovědi: 2.12

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 24 % [16]: výborný
  • 2 : 45 % [30]: velmi dobrý
  • 3 : 24 % [16]: průměrný
  • 4 : 6 % [4]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný