Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 28 / 221
  • Procento hodnotících: 12 %
Celkové hodnocení [28]
1:
17 % [5]
2:
35 % [10]
3:
32 % [9]
4:
14 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [28]
1:
17 % [5]
2:
35 % [10]
3:
32 % [9]
4:
14 % [4]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [10]
    • Derivace (ani integrály) v osnovách středních škol nejsou, takže se na škole objeví i lidé, kteří je předtím v životě neviděli, navzdory tomu, co si matematici tady myslí.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
    • Kousek pana Pošty ve mně už asi zůstane navždy...ještě nevím, jestli je to dobře nebo špatně.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Někteří jej milují a jiní nenávidí. No, každý pochopí až na přednáškách, docent Pošta má velice specifický smysl pro humor a způsob výuky. Já ale patřil do skupiny, která jej měla za nejlepšího přednášejícího prvního semestru. A docela dobře jsem se i bavil.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • pán docent pošta bol na prednáškach občas vtipný a tak pôsobil akoby chcel uvolniť atmosféru popritom však všetkým naháňal strach. celý semester som mala zmiešané pocity.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PV
    • Přednášky byly zajímavé a příjemné, pan docent odlehčoval výuku vtípky. Látka byla srozumitelně vysvětlena za doprovodu výborných pdf prezentací pana docenta Pošty, které jsme měli k dispozici na webu a ze kterých se základní věty a definice dobře učily. Zkouška byla psychicky náročná a panovala během ní nepříjemná a napjatá atmosféra. Pan docent vyžaduje desatero definic opravdu bezchybně, bohužel někdy dochází ke slovíčkaření a kvůli maličkostem jsou studenti vyhazování bez další šance a většinou ponižujícím způsobem. Od zkoušky jsou vyhazování i velice chytří studenti, kteří nemají možnost dokázat, co všechno umí, protože písemná část zkoušky je málo obsáhlá. Zdá se, že vyhazování studentů si pan docent užívá. Další část zkoušky důkazy je už příjemnější, každý dostane dost času na přípravu a pak pan docent pokládá další otázky a hledí na výsledky písemné části, aby mohl dát lepší známku.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Přednášky mi od něj moc nedaly/zvláštní styl výkladu se mi moc nelíbil. Na zkoušku jsem učil téměř od začátku ze skript, přednášky nebyly tolik přínosné jako v jiných předmětech.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Svérázný výklad a smysl pro humor. Ocenil bych, kdyby více psal na tabuli. Na druhou stranu jsou obavy z něj spíše přeceňovány.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Toho smajlíka se sinusoidním úsměvem jsem dal panu docentovi jenom proto, že o přednášce občas prohodil nějaký vtip, který mne pobavil. Jeho výklad nebyl nijak špatný, ale moc jsem si z přednášek neodnesl. Cením jeho vlastní prezentace, nicméně zkušenosti ze zkoušky mne nedovolují hodnotit jinak - přál bych si, aby pan docent se studenty rovnal více jako s lidmi, nechoval se povýšeně a vyhazoval je s menší pompézností.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Všeobecne dobrý prednášajúci, prednášky vedie zaujímavým a vtipným štýlom, pri skúške je to však úplne iný človek.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Vykládá látku poměrně srozumitelně. Některé partie pro něj "jasné a triviální" přeskakuje, i když by řada studentů ocenila jejich probrání (např. u důkazů). Se studenty nicméně jedná slušně a případné dotazy od studentů zodpovídá srozumitelně. Svým svérázným smyslem pro humor dokáže pobavit.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
P :  hodnocení vyučujícího [28]

Průměr odpovědi: 2.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [5]: výborný
  • 2 : 35 % [10]: velmi dobrý
  • 3 : 32 % [9]: průměrný
  • 4 : 14 % [4]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný